Data: 21.08.2019 19:08

Autor: bananaplug

SEGA postanowiło wypuścić kolekcję portów Yakuza 3-5 na zachodzie, na płytkach. Fajnie, ale dodają SAMO PUDEŁKO Yakuza 5.. na PS3. Ta część która nigdy nie wyszła w formie fizycznej na zachodzie bo nie wierzyli że się sprzeda? No, to teraz masz pudełko do kolekcji…

Go home SEGA, you're drunk

I tak kupie, z sentymentu dla 3 i 4, i dla funu w 5tce bo to albo 2ga albo najlepsza część całej serii, z racji absolutnej tony side contentu.

#yakuza #ryugagotoku #ps3 #ps4 #gry

Data: 12.08.2019 10:25

Autor: BlaziuBlaz

Wiecie o czym myślę już od jakiegoś czasu? Żeby zrobić jakąś prostą mini gierkę typu tower defence bo je lubię, a trudno mi znaleźć w pełni zadowalającą lub nieszablonową. I tutaj pytanie nooba: czy tworzenie czegoś takiego w ogólnodostępnych edytorach ma sens? Nie chcę uczyć się "pisania gier" i liczę na to, że w tych czasach możliwości takich edytorów są dosyć rozwinięte żeby laik sklecił jakąś grę 2D. Muzykę, dźwięki, grafiki i klatki animacji wolałbym podłożyć swoje. Czego mogę się spodziewać? Jakie możliwości na w miarę dowolne, ale proste budowanie są w takich edytorach?

Pytam bo prościej uzyskać wyjaśnienie sytuacji od mądrzejszych niż testować po kolei każdy program.

#pytanie #gry #programowanie ? #tworzeniegier #programy

Dlaczego bohaterowie seriali i filmów o zombie, unikają używania słowa „zombie”?

Data: 10.08.2019 13:08

Autor: Kamien23

porcjawiedzy.pl

Serial „Żywe trupy” pokazuje zmagania grupki ludzi w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez „szwendaczy”. „The Last of Us” to gra komputerowa, w której dwójka ludzi stara się przeżyć w świecie pełnym „zainfekowanych”. Podobną nazwę otrzymują ożywione trupy z filmu „28 dni później”. Wspólną cechą tych dzieł jest fakt, że ich bohaterowie jak ognia unikają słowa „zombie”, mimo iż potwory, z którymi się zmagają, wyglądają dokładnie jak zombie. Dlaczego?

#ciekawostki #seriale #filmy #gry #zombie

Data: 07.08.2019 15:39

Autor: shadowboxin

Zastanawia mnie co w głowie miało NRS robiąc pociski Baraki na tylko 16f start up. Jade, postać która jest stworzona do zoningu i spacingu ma pociski które zaczynają się dopiero po 20 klatkach. Baraka, który jest jedną z najlepszych postaci obecnie w grze, ma ogromne obrażenia, dobre strings które są safe on block, posiada również jeden z najlepszych narzędzi do poke'u i zoningu. A Jade jedyny atut nad nim ma taki, że może użyć pocisku w powietrzu, co jest w stanie ją zawiesić w powietrzu na niecałą sekundę. Ma wolne, choć z dużym zasięgiem ataki, słabe według mnie low/overhead mixupy i niektóre z jej combo działają tylko na kobiety. Ta gra jest tak niezbalansowana w niektórych momentach, mam nadzieję że po EVO NRS wzięło się do roboty za balansowanie gry i naprawianie hitboxów dla postaci szczególnie jak Johnny Cage albo D'Vorah.

#mk11 #mortalkombat #gry

Byli twórcy "Wiedźmina" zrobili grę o podróżach. Polacy szukali nowej formy artystycznej ekspresji

Data: 06.08.2019 08:56

Autor: ziemianin

businessinsider.com.pl

#codziennaprasowka #wiadomosci #gry #grykomputerowe #podroz #turystyka #podrozowanie

Warszawskie studio Different Tales stworzyło grę "Wanderlust Travel stories". To antologia interaktywnych opowieści o podróżach.

Wanderlust Travel Stories

Byli twórcy "Wiedźmina" zrobili grę o podróżach. Polacy szukali nowej formy artystycznej ekspresji

Każdy z nas przeżywa podróże na swój własny sposób. Jedni przygotowują całą listę punktów do odwiedzenia jeszcze przed wylotem, a inni podchodzą do wyjazdu całkowicie spontanicznie. Część szuka nowych smaków, część chce poznać nowych ludzi. Jedni starają się robić zdjęcia wszystkiemu, a drudzy w ciszy i spokoju obserwują nieznany im świat. To zróżnicowane podejście do podróży stara się przedstawić polskie studio Different Tales, które przygotowało grę "Wanderlust Travel Stories".

Jacek Brzeziński i Artur Ganszyniec – weterani polskiej branży producentów gier – stworzyli studio Different Tales

Przygotowali grę "Wanderlust Travel Stories", która opowiada o podróżach

Ich produkcja przypomina bardziej interaktywną książkę. Mają nadzieję, że trafią z nią do szerszego grona odbiorców

Odwiedziłem warszawską siedzibę studia. Pograłem chwilę w "Wanderlust Travel Stories" i porozmawiałem z jednym z twórców gry – Arturem Ganszyńcem.

W grze do wyboru mamy cztery główne historie opowiadane przez jedno z czworga podróżników – oraz powiązane z nimi krótkie opowieści. Mogłem odwiedzić Barcelonę, Tajlandię, Antarktydę lub podróżować przez Afrykę. Wybór padł na Tajlandię.

Wysiadam z taksówki w samym centrum Bangkoku, zaraz po przyjechaniu z lotniska. Od razu zaczepia mnie lokalny przewodnik, który próbuje namówić na wycieczkę. Odmawiam i ratuję się ucieczką. Rośnie mój poziom stresu, a dopiero co przyjechałem na miejsce.

Najważniejsze jest jednak to, jak przedstawiona została cała akcja. "Wanderlust Travel Stories" nie jest typową grą. Niektórzy mogą zastanawiać się, czy w ogóle powinno ją się uznawać za grę. Produkcja Different Tales przypomina trochę interaktywną książkę. O wszystkim, co się dzieje, po prostu czytamy. Jeśli rozmawiamy z kimś, np. w barze, to na ekranie pojawiają opcje dialogowe. Jeśli znajdujemy się na ulicy, to na mapie wybieramy jeden z kilku punktów, do których możemy się udać.

Wszystkie nasze wybory – w tym sposób w jaki prowadzimy rozmowy – wpływają na nasze samopoczucie w grze. Będąc w barze, pokłóciłem się z poznaną tam osobą i wyszedłem z niego smutny (a właściwie smutna, bo postać, w którą się akurat wcierałem była kobietą). To wpływało z kolei na wyświetlany tekst. – W wielu przypadkach to, jakie wybory podejmujemy, wpływa na emocje postaci. Wydarzenia mogą być te same, ale spojrzymy na nie zupełnie inaczej – tłumaczy Artur Ganszyniec.

Cały tekst w grze to ponad 300 tysięcy słów, czyli więcej niż w pierwszej i drugiej części growego "Wiedźmina" łącznie. Ukończenie wszystkich historii powinno zająć łącznie ponad 12 godzin.

Każde podejście do "Wanderlust Travel Stories" będzie zatem inne. Ganszyniec w rozmowie zaznacza, że na pewno innych wyborów dokonywałbym np. w ciągu dnia, a innych wieczorem, gdy staram się wyciszyć.

– Obserwowałem dwie osoby, które przechodziły opowieść o podróży po Barcelonie. Postać prowadzona przez jedną z nich była cały czas smutna, czytała książki, z nikim nie chciała rozmawiać. W przypadku drugiej osoby postać była zadowolona, wszystkich zagadywała, patrzyła w okno. Dwie osoby i dwa zupełnie różne podejścia – tłumaczy Ganszyniec.

Dlaczego podróże?

– Mój wspólnik Jacek jest podróżnikiem. Był w ponad 100 krajach świata – tłumaczy Ganszyniec. – Gdy zaczęliśmy wspólnie pracować, padł pomysł zrobienia gry o podróżowaniu, bo nie ma gier o takiej tematyce – dodaje. Studio chciało wykorzystać tę niszę.

– Postanowiliśmy nie tworzyć symulatora żmudnych rzeczy związanych z podróżowaniem, ale oddać to, jak czujemy się podczas podróży – mówi Ganszyniec.

– W pewnym momencie postanowiliśmy nie udawać, że nie robimy książki. Można powiedzieć, że stworzyliśmy interaktywną antologię opowieści podróżniczych – mówi nam Artur Ganszyniec i dodaje, że w "Wanderlust Travel Stories" nie znajdziemy elementów kryminału czy fantastyki.

– Były już oczywiście gry oparte na tekstach. Zresztą wiele pierwszych gier komputerowych tak wyglądało. Polegały one jednak na tym, że idziesz po lochach i zabijasz szkielety – mówi Ganszyniec. – U nas wiele wyborów dotyczy też tego, gdzie iść, w końcu to gra o podróżowaniu, ale pytamy głównie: co o tym sądzisz? Jak się z tym czujesz? – tłumaczy.

Dodaje, że z niektórymi bohaterami nie musimy się wcale zgadzać. – Chcemy wybić graczy z ich przekonań o świecie. Tak, by musieli zastanowić się nad czymś, nad czym już dawno się nie zastanawiali – mówi Artur Ganszyniec. Tajlandię w grze można zwiedzić jak park rozrywki, ale można też "zajrzeć za kulisy" i dowiedzieć się czegoś o mieszkańcach oraz warunkach ich życia.

Palcem po mapie – kursorem po ekranie

Za grę odpowiadają Jacek Brzeziński i Artur Ganszyniec. Pierwszy z nich był kierownikiem projektu przy produkcji pierwszej części "Wiedźmina", jak i "Dead Island Riptide". Pomagał również w pracach nad "Dying Light" i "Hitmanem". Ganszyniec to główny scenarzysta pierwszego "Wiedźmina" – pracował później w AT Games i 11bit studios.

Przy "Wanderlust Travel Stories" pomagała im grupa pasjonatów: podróżników, dziennikarzy, tłumaczy, antropologów. Postacie w grze są fikcyjne, ale wiele podróży w grze inspirowanych jest prawdziwymi historiami. – Zbieraliśmy informacje od reporterów, dziennikarzy, znajomych i na stole kreślarskim łączyliśmy je w interaktywne opowieści – tłumaczy Ganszyniec. Mnóstwo zdjęć wykorzystanych w "Wanderlust Travel Stories" wykonanych zostało przez członków zespołu Different Tales i ich znajomych.

W prace nad "Wanderlust Travel Stories" zaangażowano siedmioosobowy zespół. Do tego dochodzi jeszcze czworo kompozytorów, którzy tworzyli muzykę do gry.

Slow gaming

– Gry to dla mnie przede wszystkim dziedzina kultury i medium do przekazywania opowieści – tłumaczy Ganszyniec. – Wykorzystuje do tego swoje własne, konkretne narzędzia, tak jak robi to również opera czy teatr – dodaje.

Ganszyniec przygotował manifest slow gamingu, który opublikował na platformie Medium. Przyznaje w nim, że w pewnym momencie życia musiał po prostu zwolnić. Gdy mu się to udało, zmienił się również jego gust dotyczący gier. "Potrzebowałem gier, które zwolnią razem ze mną, które zachęcą mnie do refleksji, które sprawią, że poczuję coś więcej niż gniew, strach, frustrację czy euforię. Gier, które odpowiadać będą na moje dorosłe potrzeby. Gier, które dadzą mi przestrzeń do rozwoju" – czytamy.

Ganszyniec zaznacza, że inspirował się ruchami pokroju slow living lub slow food. Jego zdaniem slow gaming powinien wyróżniać się m.in. zrównoważonym podejście do etapu produkcji gry, inspiracjami lokalną kulturą, oryginalnością treści i poczuciem spełnienia.

– Pokazywaliśmy "Wanderlust Travel Stories" wielu osobom, które nie zajmują się grami. Słyszeliśmy od nich często: "ale to nie jest gra" – mówi Ganszyniec. – I bardzo dobrze. To książka. To doświadczenie. Wiele osób, które nie uznają siebie za graczy, a może i podchodzą niechętnie do tematu gier, odbierają "Wanderlust Travel Stories" za wartościowy kawałek kultury – tłumaczy.

Rośnie średnia wieku graczy, a w Polsce również średnia wieku ich twórców. – Mamy mniej czasu na granie. Gdy wracasz zmęczony z pracy, to czasami po prostu nie chce ci się próbować sił w zręcznościowym tytule, w którym możesz przegrać. Chcesz odpocząć. Poza tym wiele gier nie oferuje wiele w warstwie fabularnej – tłumaczy Piotr Gnyp, head of bizdev w Walkabout Games, wydawcy "Wanderlust Travel Stories". – Tutaj nie muszę niczego udowadniać. Mogę grać w swoim tempie – dodaje.

Nowe formy artystycznej ekspresji

– W naszej grze nie możesz przegrać. Możesz ukształtować ją na wiele różnych sposobów, a później możesz być np. rozczarowany tym, jak zmienił się bohater. Nie zobaczysz jednak planszy z napisem "Game Over" – mówi Ganszyniec.

Czy następna gra Different Tales będzie podobna do "Wanderlust Travel Stories"? Tego twórcy na razie nie wiedzą. Postawili na coś nowego i muszą sprawdzić, jak zareaguje na to rynek. – Może okazać się, że hardkorowi gracze tego nie potrzebują, a do ludzi, którym produkcja by się spodobała, może nie uda się dotrzeć – tłumaczy Ganszyniec i przyznaje, że to ryzykowny projekt.

Premiera gry odbędzie się niebawem na platformach PC i iOS.

Top 101 RPG-ów wszech czasów wg RPG Codex

Data: 05.08.2019 04:35

Autor: Bethesda_sucks

rpgcodex.net

Społeczność RPG Codex głosowała na najlepsze erpegi wszech czasów z uwzględnieniem również najnowszych tytułów. Ponad 5 lat temu sporządziliśmy podobną listę (pod wieloma względami lepszą niż ta), ale ta zawiera genialne Age of Decadence (choć dopiero na 11 miejscu co jest najlepszym wynikiem wśród erpegów po 2010 r.) więc warto się nią zainteresować. Co ważne każda gra z listy posiada zwięzły opis/recenzję, eksponującą największe zalety danej produkcji. Dzięki temu można tu natrafić na perełki, które z jakichś względów nie zostały uwzględnione w poprzedniej edycji (druga strona medalu jest taka, że lista zawiera więcej gniotów niż poprzedniczka).

#gry #pcmasterrace #rpg #crpg #ciekawostki #bethesdasucks

Showrunnerka Wiedźmina Netflixa komentuje „słowiańskiego ducha”

Data: 04.08.2019 12:30

Autor: JuliaMay

gry-online.pl

Lauren S. Hissrich, czyli showrunnerka netfliksowego serialu The Witcher, poruszyła na Twitterze wątek słowiańskiej tożsamości omawianego Wiedźmina. Odniosła się także do kwestii ras i narodowości aktorów biorących udział w pracach nad omawianą produkcją. Jednym z poruszonych wątków była sprawa dość kontrowersyjna w naszym kraju – tzw. „słowiański duch” Wiedźmina. Odnosząc się do tej kwestii, twórczyni przy okazji skomentowała także problematykę rasy i narodowości w świecie fantasy.

#netflix #wiedzmin #gry #seriale

Wyciek danych osobowych ponad 2 tysięcy uczestników E3!

Data: 04.08.2019 12:19

Autor: JuliaMay

gry-online.pl

ESA zaliczyło wpadkę na niewyobrażalną skalę. Niezabezpieczony plik z wszystkimi danymi kontaktowymi dziennikarzy czy YouTuberów krąży sobie po sieci, co na pewno będzie służyło nadużyciom. Taka wpadka odbije się bardzo źle na E3 i wiele firm oraz reprezentantów mediów może za rok nie chcieć się dzielić swoimi danymi, a w rezultacie nie pojawi się na imprezie- mówi Michał Mańka uczestnik E3 i redaktor GryOnLine.

#gry #technologia #cyberbezpieczenstwo #e3

Trójką go! | Might & Magic: Clash of Heroes [recenzja]

Data: 29.07.2019 09:50

Autor: furgonschnitzel

yoorko.pl

Szukacie dobrej strategiczno-logicznej rozgrywki? A zerknijcie no na Might & Magic: Clash of heroes.

Za autorem: "Zaskakująco dobra gra logiczno-strategiczna osadzona w świecie M&M. Studio, które zajęło się jej produkcją zdecydowanie odbiegło od standardów, do których przyzwyczailiśmy się w tym uniwersum. Jednak to, co nam zaoferowano jest naprawdę przyjemną w odbiorze grą, którą polecić można nie tylko niedzielnym „klikaczom” ale także osobom lubiącym wysilić szare komórki oraz sprawdzić się w walce z innymi graczami.

#gry #blogpost

Data: 28.07.2019 23:54

Autor: Orki

Czasem człowiek tak ma że by popodbijał inne planety, poindokrynizował, z herezją powalczył, czy coś

#rpg #nocna #gry #polityka

https://www.youtube.com/watch?v=VI9c_PbdfD4

Też tak czasem macie? ( ͡º ͜ʖ͡º)

https://www.youtube.com/watch?v=cZc6cr6G2E4&t=102s

Fest dobra ta nuta w drugiej minucie :-)

Warhammer 4k mój ostatni obiekt fascynacji, bardzo polecam i gry i kanał, uniwersum średnio, bo tylko +18 powinno być xD

https://www.youtube.com/channel/UCx3qLd8nFtI19ii4yek9Bbg/videos

JavaScript - Mario #14

Data: 27.07.2019 17:26

Autor: EQS

youtube.com

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

Dzisiejszy odcinek poświęcimy na optymalizację kodu odpowiedzialnego za kolizję między obiektami, aby w następnym móc zabrać się na dodawanie nowości.

Pliki z tego odcinka: https://github.com/EqsGIT/Mario/tree/Mario_Ep14

#nauka #gamedev #ciekawostki #programowanie #gry #eqs

Twórca Sniper Elite: Epic Games płaci ogromne sumy za gry na wyłączność

Data: 15.07.2019 11:21

Autor: ziemianin

ithardware.pl

#codziennaprasowka #wiadomosci #gry #epicgamesstore #steam #valve #fortnite #sniperelite #gra#pc #komputery

Twórca Sniper Elite: Epic Games płaci ogromne sumy za gry na wyłączność

O nawiązaniu współpracy z twórcami Zombie Army 4: Dead War zadecydowały interesujące warunki zaproponowane przez Epic Games.

Zombie Army 4: Dead War – Reveal Trailer

Steam przez dekadę zdołał wypracować sobie pozycję, której od pewnego czasu stara się zagrozić Epic Games. Sklep twórców Fortnite swoją działalność opiera w dużej mierze na zdobywaniu gier na wyłączność, co nie podoba się sporej liczbie graczy. Zadowoloną grupą mogą być jednak deweloperzy, których firma kusi m.in. niską prowizją od sprzedaży. Dotychczas warunki podpisywanych z wydawcami umów pozostawały tajemnicą, ale teraz opinią o kontrakcie postanowił podzielić się przedstawiciel ekipy odpowiedzialnej za serię Sniper Elite. Przypomnijmy, że ledwie miesiąc temu wspomniany współzałożyciel studia Rebelion stwierdził, że potrzebowałby mocnego argumentu, aby opublikować grę w Epic Games Store. Wszystko wskazuje na to, że ostatecznie go znalazł, ponieważ Zombie Army 4: Dead War trafi do Epic na wyłączność.

Z tej okazji Jason Kingsley przybliżył nieco szczegóły całej współpracy. „Wolałbym nie robić produkcji ekskluzywnych, ale doskonale rozumiem sytuację Epic Games. Ponadto szczęśliwie płacą jak za zboże, by zbudować swój sklep, więc weźmiemy sobie trochę ich pieniędzy, za co dziękujemy. Wyrazy uznania dla firmy” – powiedział Kingsley. Przy okazji członek Rebelion przyznał, że Epic uznaje Zombie Army 4: Dead War za duży tytuł, a jego udostępnienie na platformie Epic było decyzją czysto biznesową. Ponadto deweloper porównał obecną wojnę Epic Games Store ze Steam do słynnego trwającego od dawna starcia Sony z Microsoftem na rynku konsol.

Należy jednak podkreślić, że mówimy o czasowej wyłączności, a to oznacza, że w przyszłości większość dostępnych ekskluzywnie gier pojawi się także na innych platformach, np. Steam. Do tej pory w wyniku współpracy w sklepie Epic pojawiły się m.in. Metro Exodus, The Division 2, a już niebawem zawita tu także Borderlands 3. Warto też wspomnieć o darmowych produkcjach, którymi sklep stara się przekonać do siebie użytkowników. Aktualnie do 18 lipca możemy bezpłatnie przypisać do konta ciepło przyjęte Torchlight, a już niebawem do darmowej oferty trafi Limbo.

Data: 08.07.2019 09:30

Autor: Alojz

Mimo komputerów ,smartfonów i konsol do gry, gry planszowei karciane nie tracą popularności. Według sondażu aż 29% przyznaje że gra często w gry planszowe lub karciane,kolejne 33% gra od czasu do czasu.

Rocznie sprzedaje się w Niemczech gry planszowe , karciane i puzzle na sumę około 550 milionów euro.

I faktycznie, co mnie zdziwiło po przybyciu do Niemiec to to że Niemcy robią tzw Abendspiel ( wieczorne gry ( ͡~ ͜ʖ ͡°) ) gdzie sie spotykają ze znajomymi i przy piwku grają w gry planszowe.

#wszystkooniemczech

#gry

Data: 08.07.2019 09:26

Autor: 2_M_A

Załamałem się. Jakiś czas temu przeszedłem po raz pierwszy Icewind Dale'a Enhanced Edition po raz 1. Mega wciągnęło itd. Po jakimś czasie wróciłem zrobić dodatek Heart Of Winter zaimportowanymi swoimi postaciami, którymi przeszedłem ID:EE, i skończyłem, z tym że jakby nie do końca. Po pokonaniu final bossa gra się kończy, podczas gdy jest jeszcze adventure Trials Of Luremaster. Specjalnie zostawiłem ToL na koniec, żeby być mega wykoksowanym. To przecież najtrudniejszy wątek z całej jedynki. Można coś z tym zrobić?

P.S. W ogóle w Heart Of Winter nie ma nigdzie Bag Of Holding (wór mieszczący miliard itemów i zawsze ważący tyle samo), ani nie ma spella identyfikacji dla maga (WTF?!). Za identyfikację trza płacić u handlarzy za każdym razem wracając do Lonelywood, nie mogąc tgo zrobić na lokacjach spellem -,-. Do tego w finalnej lokacji HoW nie można wrócić do Lonelywood i nie ma handlarza, więc wszystkich znalezionych przedmiotów ani nie mogłem zidentyfikować ani nawet jakiegokolwiek sprzedać. Miał ktoś podobne problemy?

#gry #gryrpg #icewinddale #heartofwinter #trialsofluremaster #id #rpg #zalesie #gorzkiezaleprzybywajcie #gorzkiezale

Data: 03.07.2019 23:09

Autor: Bartek

Ostatnio sporo grafik rysowałem, ale ogarnąłem już wiele rzeczy. Mam tilemape, także teraz w połączeniu z moimi skryptami robienie tej gry przypomina trochę grę w mario makera 2 xD. Liście spadające dodałem, tekstury wymieniłem ( ͡º ͜ʖ͡º). Dodałem jak widać wyświetlanie samouczków, gdy gra jest skompilowana podczas tego trwa płynne slowmo, tutaj na gifie tego nie widać, bo po pierwsze zapis nieco stratny, po drugie nagrywane prosto z okienka deweloperskiego w unity, które ma słabą jakość. Ogólnie uważam że liście fajnie wyglądają, nic tylko kleić dalej. Dziś planuje skończyć tutorial, następnie porobie cutscenke, dźwięki i… Można robić poważne levele.

#programowanie #gry #gamedev

G2A w ogniu krytyki. Autorzy gier proszą o bojkot sklepu: "już lepiej ściągnijcie pirata"

Data: 02.07.2019 14:18

Autor: Mimo

ppe.pl

Kontrowersje w związku z działalnością G2A trwają w najlepsze. Tym razem deweloperzy nawołują do bojkotu tej platformy sprzedaży kluczy do gier.

Ekipa odpowiedzialna m.in. za Descenders stwierdziła, że lepiej, by klienci ściągali pirackie kopie ich gier z Internetu, niż korzystali ze sklepu G2A.

Brytyjski wydawca No More Robots, który zauważył, że G2A opłaciło Google dużą kampanię reklamową, stwierdził, że nie otrzymuje żadnych pieniędzy za sprzedaż ich gier poprzez G2A. "Już lepiej ściągnijcie pirata" – brzmi apel No More Robots.

#gry #g2a #piractwo #pcmasterrace

Data: 02.07.2019 13:24

Autor: sorek

Drodzu kochani.

Moja odezwa jest do ludzi, których znudziły już vanille. Którzy mają za sobą wiele set godzin w Factorio i szukają nowych i ciekawych wyzwań.

Czym jest Factorio?

Ten krótki film Ci to genialnie wyjaśni!

Chciałem was zaprosić na najbardziej niesamowity serwer w Factorio. Jest to serwer na modzie Space Exploration (experimental).

Nasz Discord <==

Mamy już 200h rozegrane a końca nie widać, mod jest bardzo zaawansowany.

Posiada dużo więcej nauki, inne typy surowców, ale nie jest przesadzony jak bobs&angels.

Za to posiada niesamowite smaczki jak:

możliwość podróżowania na inne planety/księzyce/pasy asteroid/orbity,

tworzenia własnych statków kosmicznych,

robienia spacerów kosmicznych,

tworzenia pewnych nauk tylko na orbicie/w kosmosie.

Obecnie posiadamy ~5 aktywnych graczy na serwerze, jednak to za mało gdyż ogarnianie tak wielkiej bazy (i to na 3 różnych mapach!).

Jednak gwarantuje wam, że zabawa jest przednia – jesteśmy już blisko końca (no jakiś tydzień gry może xD), a później będzie reset.

Tak więc zachęcamy wszystkich do dołączenia i spróbowania swoich sił.

Jesteś nowy w factorio? Twój komputer dostaje zadyszki przy zbyt dużych mapach?

Nic nie szkodzi! Na drugim serwerze przygotowaliśmy genialną mape typu OARC (vanilla) – każdy gracz zaczyna w innym miejscu na mapie, dostaje zestaw surowców i może tworzyć swoją bazę z dala od innych – lub inni mogą się do niego dołączyć i zacząć w tym samym miejscu jeśli chcą).

Można założyć również własną drużynę i wtedy odkrywana nauka jest osobna dla was.

Aczkolwiek cel wszyscy na mapie mają ten sam: odnaleźć jeden z 6 (lub więcej – bo nie można ich zbudować) silosów rakietowych i wysłać 100 rakiet – jeśli graczom się to uda, gra się resetuje (lub nie, jeśli będziecie chcieli grać dalej).

Nie musicie wchodzić na discorda by przetestować ten serwer (aczkolwiek zachęcam!), możecie go obczaić wklejając ten link:

server.sorek.uk:4760

Nie masz Factorio bo jesteś biednym kulasem? Nieszkodzi!

U nas na discordzie zawsze najnowszy patch ( ͡° ͜ʖ ͡°) do pobrania wraz z paczką modów

Zapraszamy serdecznie wszystkich Factoriaków! Stwórzmy razem coś niesamowitego! (✌ ゚ ∀ ゚)☞

#factorio #gry #grajzlurker #ciekawostki #grystrategiczne #spolecznosc

Factorio - największy Polski serwer tej niesamowitej gry - zapraszamy!

Data: 02.07.2019 13:23

Autor: sorek

lurker.pl

Drodzu kochani.

Moja odezwa jest do ludzi, których znudziły już vanille. Którzy mają za sobą wiele set godzin w Factorio i szukają nowych i ciekawych wyzwań.

Czym jest Factorio?

Ten krótki film Ci to genialnie wyjaśni!

Chciałem was zaprosić na najbardziej niesamowity serwer w Factorio. Jest to serwer na modzie Space Exploration (experimental).

Nasz Discord <==

Mamy już 200h rozegrane a końca nie widać, mod jest bardzo zaawansowany.

Posiada dużo więcej nauki, inne typy surowców, ale nie jest przesadzony jak bobs&angels.

Za to posiada niesamowite smaczki jak:

możliwość podróżowania na inne planety/księzyce/pasy asteroid/orbity,

tworzenia własnych statków kosmicznych,

robienia spacerów kosmicznych,

tworzenia pewnych nauk tylko na orbicie/w kosmosie.

Obecnie posiadamy ~5 aktywnych graczy na serwerze, jednak to za mało gdyż ogarnianie tak wielkiej bazy (i to na 3 różnych mapach!).

Jednak gwarantuje wam, że zabawa jest przednia – jesteśmy już blisko końca (no jakiś tydzień gry może xD), a później będzie reset.

Tak więc zachęcamy wszystkich do dołączenia i spróbowania swoich sił.

Jesteś nowy w factorio? Twój komputer dostaje zadyszki przy zbyt dużych mapach?

Nic nie szkodzi! Na drugim serwerze przygotowaliśmy genialną mape typu OARC (vanilla) – każdy gracz zaczyna w innym miejscu na mapie, dostaje zestaw surowców i może tworzyć swoją bazę z dala od innych – lub inni mogą się do niego dołączyć i zacząć w tym samym miejscu jeśli chcą).

Można założyć również własną drużynę i wtedy odkrywana nauka jest osobna dla was.

Aczkolwiek cel wszyscy na mapie mają ten sam: odnaleźć jeden z 6 (lub więcej – bo nie można ich zbudować) silosów rakietowych i wysłać 100 rakiet – jeśli graczom się to uda, gra się resetuje (lub nie, jeśli będziecie chcieli grać dalej).

Nie musicie wchodzić na discorda by przetestować ten serwer (aczkolwiek zachęcam!), możecie go obczaić wklejając ten link:

server.sorek.uk:4760

Nie masz Factorio bo jesteś biednym kulasem? Nieszkodzi!

U nas na discordzie zawsze najnowszy patch ( ͡° ͜ʖ ͡°) do pobrania wraz z paczką modów

Zapraszamy serdecznie wszystkich Factoriaków! Stwórzmy razem coś niesamowitego! (✌ ゚ ∀ ゚)☞

#factorio #gry #grajzlurker #ciekawostki #grystrategiczne #spolecznosc

Data: 29.06.2019 22:45

Autor: Bartek

Nie od razu Rzym zbudowano. Dzisiaj powoli zacząłem ogarniać tilemape i spirty do poziomu, drzewa wiem że do poprawy, wrzuciłem można powiedzieć "placeholdery". Jeszcze dorobie spadające liście i poprawię tektury. Obraz dzieje sie w retrospekcji, dlatego na obraz z kamery nałożony jest lekki filtr sprawiający, że niektóre tekstury mają lekko blade kolory

#gamedev #programowanie #gry

Data: 27.06.2019 14:18

Autor: Ostry_Burrito

Valve

Na Steam jest mega fajna paczka z grami od Valve. Przecena z 525,82 na 39,86 zł

Counter Strike

Counter Strike: Condition Zero

Counter Strike: Global Offensive

Counter Strike: Source

Day of Defeat

Day of Defeat: Source

Deathmatch Classic

Dota 2

Half-Life

Half-Life 2

Half-Life 2: Deathmatch

Half-Life 2: Episode One

Half-Life 2: Episode Two

Half-Life 2: Lost Coast

Half-Life: Deathmatch Source

Half-Life: Blue Shift

Half-Life: Opposing Force

Half-Life: Source

Left 4 Dead

Left 4 Dead 2

Portal

Portal 2

Ricochet

Team Fortress 2

Team Fortress Classic

#gry #valve #steam #promocja

Data: 22.06.2019 01:53

Autor: Forgotten

Może zabrzmie trochę Januszowo ale tęsknię za dawnym Polskim gamingowym YouTubem, wychodziła nowa Gierka która każdy się jarał i nagle każdy YouTuber związany z grami zaczynał nagrywać, tylko ja decydowałem u kogo obejrzę dana gierkę i to tworzyło pewna więź z youtuberem. Przykładowo niegdyś codziennie o 18 czekałem na nowy odcinek resident evil 7 u Roja, pełny klimacik, doza humoru Roja to wszystko czego potrzebowałem, teraz YouTube jest zbyt sztuczny, przesiąknięty trzepaniem dzieciaków na hajs clickbaitowymi tytułami i nieco S e k s i k c o n t e n t. Nie zrozumcie mnie źle, niech każdy ogląda co mu się podoba, to tylko moje przemyślenia które musiałem gdzieś wylać (。◕‿‿◕。) #shitposting #youtube #gry #przemyslenia

Data: 17.06.2019 17:26

Autor: MrHardy

Pozdrowienia z Konwo (Litwa) W Euro Truck Simulator 2 gram od premiery tj.2012.r. (Gra cały czas jest rozwijana, ATS także) Obecnie w tej grze mam 678 godzin byłoby więcej, gdybym od początku grał na legalnej wersji więc byłoby kilka tysięcy godzin, a nie tylko 678. Czy wy posiadacie grę, w którą gracie od premiery i wam się nie nudzi? Ja w ETS 2 czy w młodszego brata tej gry, czyli American Truck Simulator zazwyczaj sporo czasu zależy od chęci, czasem gram sporo czasem wogóle, lecz za jakiś czas wracam i dobrze się bawię.

#gry #steam #rozrywka

Data: 13.06.2019 17:31

Autor: Bethesda_sucks

Jeśli ktoś liczył na to, że SJW w VTMB 2 nie będzie zbyt wyeksponowane to mogę uspokoić – będzie nawet gorzej. Wystarczy spojrzeć chociażby na rozkład przeciwników, patrząc na gameplay 2/3 z nich to baby, podczas gdy w VTMB jedyne kobiety, z którymi walczyliśmy to chiński ślimak, rozsiewająca HIV kurtyzana i psychicznie chore pacjentki w posiadłości Grouta. Poza tym w wywiadach nawet widać, że to nie Mitsoda gra pierwsze skrzypce, ale jakieś kolorowe baby.

Link do gifa

#gry #vtmb #crpg #paradox #bekazlewactwa #honkhonk

Cyberpunk 2077 bez antypirackich zabezpieczeń. CDP dziękuje za kupno na GOG-u.

Data: 11.06.2019 21:48

Autor: plodny_wykopek

komputerswiat.pl

"Dziękujemy, że w nas uwierzyłeś i kupiłeś kopię Cyberpunka 2077 bez zabezpieczeń antypirackich". CD Projekt nie zmienia swojej filozofii i wypuści grę także w wersji bez antypirackich zabezpieczeń. Nowa produkcja RED-ów może być ostatecznym argumentem za tym,iż DRM nie musi być obecny w każdej grze

#rozrywka #gry #cyberpunk2077 #piractwo #cdprojektred

Dno i metr mułu, czyli najgorsze polskie gry wszech czasów

Data: 03.06.2019 18:55

Autor: Kamien23

gadzetomania.pl

Polskie gry to nie tylko cenione na świecie tytuły, jak seria „Wiedźmin” czy wydane niedawno „Zaginięcie Ethana Cartera”. To nie tylko przyzwoite produkcje, jak „Painkiller” czy „Bulletstorm”, ale również gry tak złe, że ich wspomnienie powoduje gęsią skórkę i dreszcz odrazy. Oto bardzo subiektywny przegląd gier, którymi – w przeciwieństwie do wcześniej wymienionych – chyba nikt z Polaków nie chce się chwalić.

#gry #ciekawostki #polskiegry

Data: 29.05.2019 18:49

Autor: Mimo

Produktywny dzień, gram w Brawl Stars – spoko gierka tak, żeby się oderwać, odwiedziłem kurnik – tragedia już nie to samo co kiedyś, a teraz odkryłem Dragon Ball Legends i właśnie siadam 乁(ツ)

Może ktoś coś innego fajnego na #android

#gry #mimocontent

Data: 26.05.2019 00:00

Autor: Wilec

The Crew 2 to gra w sumie wybitnie słaba, ale jedno muszę jej przyznać. Ogromna mapa USA naprawdę robi wrażenie, a jak jeszcze odpalisz sobie w tle Coutry Roads, weźmiesz Harleya to klimacik jest fajny, można spełnić marzenie zwiedzania Stanów na motorku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gry #thecrew #usa

GOG Galaxy 2.0 – jeden launcher, który zastąpi wszystkie inne platformy.

Data: 25.05.2019 22:02

Autor: MariaAnna

gamingsociety.pl

Wielu graczy narzeka, że dzisiaj istnieje zbyt wiele platform. Chcąc grać w większość najnowszych produkcji trzeba mieć zainstalowanego Steama, Epic Games Store, Origina, Uplaya, launcher Betehsda.net. Najnowsza platforma GOG Galaxy 2.0 ma pozwalać na zarządzanie wszystkimi naszymi grami.

#gry

Playdate to innowacyjny handheld. Producent chce zaskakiwać graczy i zapewnić „sezony gier”

Data: 23.05.2019 11:35

Autor: Mimo

ppe.pl

Na rynku urządzeń przenośnych widzimy pewną stagnację, którą od czasu do czasu przełamuje wyłącznie Nintendo. Na szczęście istnieją producenci z ciekawą wizją i jedną z takich firm jest Panic. To właśnie inżynierowie z tej korporacji rozwijają Playdate, które może pozytywnie zaskoczyć.

#konsole #gry

Cenzura w grach 18+. Słuszne decyzje czy totalny absurd?

Data: 22.05.2019 18:16

Autor: Mimo

tabletowo.pl

Wyobraź sobie, że za tydzień ma Ci stuknąć osiemnastka. Radujesz się w głębi ducha, bo oto w końcu w pełni legalnie kupisz alkohol i obejrzysz zakazany w dzieciństwie film. Wkrótce sięgasz po ulubioną grę z klasyfikacją 18+. Okazuje się, że z ubijanych przeciwników nie tryska krew, a sceny erotyczne czy nagość ocenzurowano praktycznie w całości. Zadajesz sobie pytanie, o co właściwie chodzi? Przecież twórcy nie muszą niczego ukrywać przed dorosłym odbiorcą. Klasyfikacja PEGI mówi sama za siebie, a Ty jednak dostajesz produkt w jakiś sposób niekompletny. Wzbiera w Tobie irytacja i zażenowanie – zaczynasz przekopywać internet w poszukiwaniu odpowiedniego patcha, usuwającego cenzurę. Historii takich jak ta jest w świecie gamingu mnóstwo. Zastanówmy się jednak, jaki jest w ogóle sens cenzurowania gier 18+ i co sprawia, że wydawcy decydują się na właśnie taki krok?

#gry #ps4 #pcmasterrace #xbox #cenzura #cotusieodpierdala

CarrotGarde - Pierwsza gra mobilna!

Data: 12.05.2019 17:04

Autor: CarrotStudio

play.google.com

Cześć!!!

Chciałem pochwalić się swoją pierwszą grą mobilną, wykonaną co prawda na Unity, ale i tak przyjemną :D Gra polega na zbieraniu marchewek.. chyba niema nic bardziej inspirującego.. kupowaniu innych – mniej ważnych warzyw.. i ulepszeń do twojego ogródka.. uważaj!!! Uff. było blisko.. to Pietruszka – nie może się dowiedzieć o tej grze! Miłego klikania i niech wasze ekrany pękną od ilości kliknięć ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Marchew z Wami!

Link do gry: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.tkisiel.carrotgarden

Egipcjanie wiedzą co dobre: https://www.youtube.com/watch?v=aiHW6BSm_p0

#programowanie #unity #gry #it #rysunek #reklama #ciekawostki

Data: 07.05.2019 16:11

Autor: BlaziuBlaz

Ej sorry ale się wkurzyłem:[ Chciałem sobie pograć w Gothic 2 po latach i nie działa. Wszędzie te same porady o zatrzymywaniu procesu, instalacji jakichś gówien w folderze jowood, którego nie mam, odpalaniu jako administrator, odpalaniu na sterownikach z XP… Wszędzie to samo i nic nie pomaga. Wszystkie porady dotyczą Nocy Kruka, a ja mam tylko podstawową i to starego pirata (tak wiem kup sobie oryginał, ale z oryginałami ludzie też mieli problemy). Idźcie w chuj. Na XP problemów nie było, a na 7 jakieś chuje muje i zamoty. Nie wiem, pewnie coś źle zrobiłem ale nie znam się aż tak na kompach i żeby pograć w gierkę nie będę się uczył informatyki skoro proste instrukcje się nie sprawdziły. Odechciało mi się. Zresztą nie mam pewności, że na moim starym trupie będzie jakoś płynnie działał. Ech. Musiałem poszczekać.

#gry #zalesie

Data: 05.05.2019 10:19

Autor: Wolvi666

#gry #got #heheszki

Mieliście kiedyś tak, że przez 20-30h przeżywaliście w grze genialną misję poboczną, po zakończeniu której mieliście jeszcze do zrobienia gówniany główny wątek?

Btw: Śmieszmy mnie jedna rzecz w trailerze do 4 odcinka… Danka miała tysiące ciapatych w swojej armii, podobnie jak John i teraz ok 100-200 ocalałych zebrało te tysiące trupów z zamku i okolic, do tego musieli wziąć posprzątać zwłoki zombiaków i zrobić grilla XD

Data: 02.05.2019 20:32

Autor: Wolvi666

#gry #mudrunner

Nie pojmuję… 2h się turlam ciężarówkami po Uralskich bezdrożach i po przetransportowaniu transportu z długimi balami do tartaku się czuję dziwnie podbudowany i jakby mi jaja obrosły dodatkowym futrem i jakbym miał brodę drwala.

Data: 23.04.2019 19:01

Autor: Mimo

Pograłbym sobie w coś fajnego na telefonie, lecz nie mogę znaleźć żadnej gierki która wciągnęła by mnie na dłużej. Kiedyś grałem konkretnie w simcity buildit a od tego czasu nic – próbowałem nawet tej wykopowej gry farmerskiej i jakoś nie czuję. Myślałem o stardew valley ale nie jestem przekonany co do płacenia 40 zł za grę na telefon…. (ale może ktoś mnie tu przekona).

Lurki – polećcie coś ciekawego i takiego w co da się pograć dłużej (nie interesują mnie żadne łamigłówki czy inne takie cuda jak candy crush). Mogą być i płatne i bezpłatne produkcje – byle takie, które nie wymagają co 10 minut mikropłatności na 100 zł 乁(ツ)

#gry #grymobile #android

Data: 22.04.2019 17:28

Autor: mosiek

#gry #assassinscreed

Dzisiaj rano przeszedłem AC Unity. Z całości zrobiłem trochę ponad 23%. Nie grałem całymi dniami ale jak już grałem to kilka godzinek zeszło. Ogólnie historia całkiem ciekawa, choć niektóre dłużyzny pomijałem. Rzeczywiście najtrudniejsza jest sama końcówka. Zrobiłem ją na pałę i wyszło. Gierka warta uwagi. Ma minimalnie spierdolone sterowanie ale da się grać.

Origins też przeszedłem. Ale Origins to taka trochę zabawa. Historia mało ciekawa. Grafika za to świetna.

Odyssey nie kupiłem, nie grałem i nie mam zamiaru nawet dotykać z zatoki. Opinie na necie i kilka filmów z YT mi wystarczyły żeby olać Odyssey z góry i z dołu.

Ogólnie Syndicate mi najbardziej pasował chociaż był trudniejszy niż Unity. Black flag też super (2. miejsce) ale mógłby być dłuższy i ciekawszy.

Data: 17.04.2019 17:19

Autor: Neurohaox

Gorąco polecam bardzo interesujący artykuł dotyczący afery wokół tajnej społeczności developerów tworzącej prywatny serwer od kilku lat nieistniejącej gry NCSoftu.

Kilka słów o samej grze:

„City of Heroes” było grą reprezentującą popularny gatunek massively multiplayer online role-playing game, za której stworzeniem stało amerykańskie studio Cryptic Studios. Jej premiera miała miejsce 27 kwietnia 2004 roku, a jej wydawcą był południowokoreański gigant NCsoft. Do Polski gra zawędrowała półtora roku później.

Rozgrywka w „City of Heroes” została osadzona w fikcyjnym mieście Paragon City. Gracze wcielali się w jednego ze strzegących miasto superbohaterów. Podczas tworzenia swojej postaci, gracze musieli dostosować jej wygląd, wybrać jej supermoce oraz sposób, w który je zdobyła. Dostępne były między innymi takie opcje jak eksperyment, mutacja bądź technologia. Możliwych kombinacji było naprawdę sporo, dzięki czemu postacie graczy były bardzo zróżnicowane.

Gracze rozpoczynali swoją przygodę z „City of Heroes” od statusu początkującego bohatera, który zdobywał swoją sławę poprzez walkę z drobnymi rzezimieszkami i wykonywał pomniejsze misje. Z czasem wzrastał ich poziom trudności, a umiejętności postaci stawały się coraz potężniejsze. Oczywiście, jak na rasową produkcję MMORPG przystało, gracze „City of Heroes” mogli zrzeszać się w gildie.

Początkowo, „City of Heroes” była grą, która wymagała od graczy uiszczania comiesięcznego abonamentu. W czerwcu 2011 roku, twórcy zdecydowali się jednak wprowadzić w niej dodatkową możliwość gry bezpłatnej. Niestety, mimo licznych protestów graczy, serwery „City of Heroes” zostały zamknięte 30 listopada 2012 roku.

https://massivelyop.com/2019/04/15/score-city-of-heroes-emulator-leak/

#gry #abandonware

Star Wars Jedi: Fallen Order – Pierwszy zwiastun

Data: 13.04.2019 22:14

Autor: furgonschnitzel

cdaction.pl

"W pierwszej singlowej grze gwiezdnowojennej powstałej pod skrzydłami EA pokierujemy losami młodego padawana zmuszonego do walki o przetrwanie po wydaniu przez imperatora Palpatine’a Rozkazu 66, który zaowocował masakrą Jedi. Trailer, przygotowany w całości na silniku gry z użyciem autentycznych lokacji i misji."

@raven @maniakDVD wołam jako do powiązanego z dyskusją w poprzednim temacie.

#starwars #gry #trailer

Plotka: Star Wars Jedi: Fallen Order to liniowa gra single-player

Data: 08.04.2019 11:12

Autor: furgonschnitzel

gry-online.pl

Na forum ResetEra pojawił się obszerny przeciek dotyczący Star Wars Jedi: Fallen Order, czyli gry osadzonej w uniwersum Gwiezdnych wojen, którą tworzy studio Respawn Entertaiment (znane z serii Titanfall oraz Apex Legends).

– otrzymamy tytuł liniowy

– zagramy konkretnym protagonistą

– pod względem rozgrywki produkcja ma być hybrydą serii The Force Unleashed, Jedi Knight oraz Uncharted.

Więcej oficjalnych informacji niedługo, gra ma zostać zaprezentowana 13 kwietnia, w czasie imprezy Star Wars Celebration.

#gry #starwars

Borderlands 3 z datą premiery i opisem kolekcjonerki

Data: 03.04.2019 15:41

Autor: furgonschnitzel

gry-online.pl

"Potwierdziły się wczorajsze doniesienia. Na YouTube pojawiła się reklama Borderlands 3, która jako datę premiery podaje 13 września tego roku. Na razie studio Gearbox Software nie zabrało głosu w tej sprawie, ale jest to tylko kwestią godzin. Dzisiaj wieczorem zespół ma bowiem ujawnić wiele nowych informacji na temat projektu." by Adrian Werner

#gry #shooter #borderlands

Data: 01.04.2019 17:21

Autor: Neurohaox

Kiedy po raz pierwszy usłyszałem, że nowy fallout będzie grą MMO byłem załamany. Moja ulubiona gra przechodzi w bezmyślny tryb multiplayer. Nie ma słów dostatecznie dobrze oddających moją złość i jednoczesne przygnębienie. Promykiem nadzieji okazały się stosunkowo szybko pojawiające się informacje o pomniejszającej się w zawrotnym tempie populacji aktywnych graczy, wtedy już wiedziałem – jedyne co muszę zrobić, to wszystkich przeczekać.

Wywiad z ostatnim aktywnym graczem Fallout 76

Data: 01.04.2019 00:11

Autor: lachiarma

Początek roku 1943 – początek końca Rzeszy.

Moja kampania Hiszpanią, na początku przy wojnie domowej wybór Republikanów i wojnę udało mi się wygrać, następnie powrót z NKWD-owskiego komunizmu do demokracji i kilka lat pokoju od 1937. W grudniu 1941 nastąpił moment krytyczny, bowiem Leningrad i Moskwa padły, a Niemcy już stali pod Stalingradem (a było tak zabawnie, że Sowieci trzymali linię od Polesia po granicę z Węgrami, ale nie zdołali trzymać Armii Północ i tam się prawie Niemcy spacerkiem przeszli – dlatego teraz na mapie taki dziwny front) i wtedy Hiszpanie opowiedzieli się za wolnością naszą i waszą i III Republika Hiszpańska przystąpiła do aliantów i do wojny.

Na początku był szybki wślizg po Rodan i Loarę, bo element zaskoczenia i nikogo nie było, następnie przyjmowanie na klatę kontrataku niemieckiego i wbijanie się przez Alpy we Włochy, gdy Amerykanie stali już na Padzie. Potem kapitulacja Włoch i teraz mamy trzy główne fronty: zachodni, austriacki (były włoski) i wschodni.

Liczę na to, że Europa do końca 1944 będzie wolna od nazistowskiej tyranii 😊

Data: 31.03.2019 19:24

Autor: Pierdyliard

Właśnie spędzilem godzinkę w " We happy Few" i jestem pozytywnie zaskoczony, ciekawa wizja, duża dowolność w interakcji i fabuła która wciąga. Naprawdę polecam

Warcraft I i II na GOGu

Data: 30.03.2019 12:47

Autor: WezWyjdz

gog.com

Jak jakieś leśne dziadki czuja dziś nostalgie mocno za starymi dobrymi grami to,, jak w tytule, Warcraft I i II można na GOGu wyłapać za niecałe 14 jurków

Data: 29.03.2019 19:32

Autor: Neurohaox

Lewactwo oburzone poziomem trudności nowego sekiro XD

https://www.forbes.com/sites/davidthier/2019/03/28/sekiro-shadows-dies-twice-needs-to-respect-its-players-and-add-an-easy-mode/

Path of Exile - dotarło w końcu na Ps4!

Data: 26.03.2019 22:23

Autor: Mimo

ppe.pl

Kapitalna wiadomość dla miłośników Path of Exile. Produkcja jest w końcu dostępna na PlayStation 4 i z okazji premiery zainteresowani mogą pobrać darmowe DLC.

Deweloperzy próbowali wrzucić Path of Exile już w ubiegłym roku na PlayStation 4, ale ze względu na małe problemy, zdecydowali się opóźnić premierę i dopracować tytuł. Na szczęście zespół zakończył najważniejsze prace nad grą i pozycja wylądowała na PlayStation Store.

Cykl inkwizytorski Jacka Piekary zostanie zegranizowany – list otwarty autora

Data: 26.03.2019 21:48

Autor: kr4wi3c

napograniczu.net

Dzisiaj wydawnictwo Fabryka Słów na swoim fanpage’u zamieściło list otwarty Jacka Piekary w sprawie egranizacji cyklu inkwizytorskiego. Jakby nie było najsłynniejszego dzieła pisarza, na które składa się 12 tomów powieści oraz opowiadań. Już od jakiegoś czasu po sieci krążyły pogłoski jakoby miała powstać gra, bądź gry dziejące się w świecie, w którym to Jezus zstąpił z krzyża by ukarać swoich prześladowców i tych, którzy w niego nie uwierzyli. Póki co na tą chwilę nie wiadomo czy bohaterem będzie Mordimer Madderdin – Inkwizytor Jego Ekscelencji biskupa Hez-Hezronu. Na więcej szczegółów trzeba będzie poczekać do czerwca – kiedy to na konferencji prasowej zostaną ujawnione bliższe szczegóły dotyczące projektu.

Data: 25.03.2019 22:11

Autor: kiros

Witam,

chciałbym zapoznać was z moim serwisem:

Gra odbywa się w ogromnej galaktyce na której każdy gracz zaczyna z jedną planetą. Po zbudowaniu kilku budynków oraz zbadaniu podstawowych technologii, można wyruszyć w dalszą podróż i kolonizować kolejne planety. Nie jest to jedyna opcja, bowiem każdy uczestnik może również atakować/rabować swoich sąsiadów i zwiększać tym sobie liczebność surowców które są bardzo ważne aby się dalej rozwijać. Możemy też zakładać sojusze i łączyć się w pakty z innymi graczami, z którymi będzie można wspólnie latać po Uniwersum i podbijać galaktyki. Gra jest darmowa, potrzebujesz tylko zwykłą przeglądarkę i nie znajdują się tam żadne reklamy.

Serwer nazywa się oREgame i jest postawiony na standardowym silniku 2Moons v1.7, poprawione zostało kilkadziesiąt błędow, dodano kilka udogodnień i ostatnio został wgrany nowy moduł Ekspedycji.

W przyszłości będą napewno nowe aktualizacje i ulepszenia, a w dodaku prawie każdy Weekend odbywają się jakieś Eventy.

Serdecznie zapraszam wszystkich na mój serwer

https://oregame.pl

Data: 25.03.2019 16:30

Autor: Immortal_Emperor

Już nie potrafię czerpać z gier tyle przyjemności co dawniej. Za to produkcje od FromSoftware zapewniają mi wiele emocji i czystej satysfakcji. Obecnie zagrywam się w Sekiro: Shadows Die Twice. Mimo frustracji spowodowanej wysokim poziomem trudności, z każdym kolejnym pokonanym bossem, coraz bardziej nie mogę się od tej gry oderwać.

Data: 23.03.2019 14:35

Autor: Bartek

Hej, zapraszam do przeczytania mojego felietonu na temat najbardziej kontrowersyjnych postaci w gierkowej branży (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Troche autopromocja, ale myśle że nadaje sie na lurkera bo temat dość ciekawy.

https://vg24.pl/najbardziej-kontrowersyjne-postaci-w-branzy-gier-wideo/

Vampire The Masquarade Bloodlines 2 potwierdzone!

Data: 22.03.2019 05:06

Autor: Bethesda_sucks

youtu.be

Vampire The Masquarade: Bloodlines to jeden z najlepszych erpegów w historii stworzony przez twórców Fallouta i Arcanum. Za Bloodlines 2 odpowiadać będzie główny scenarzysta Bloodlines 1, więc jest nadzieja na co najmniej niezłą grę. Oficjalna strona projektu jest tutaj: https://www.bloodlines2.com/ ale pamiętajcie, że składanie pre-orderów gry AA/AAA to czysta głupota.

Stadia od Google - rewolucyjna przyszłość gamingu?

Data: 20.03.2019 08:00

Autor: furgonschnitzel

dailyweb.pl

"Zgodnie z porannymi zapowiedziami, Google zaprezentowało właśnie na konferencji GDC w San Francisco swoją nową usługę. Nie jest to konsola, a platforma do gier. Całość oparta jest o streaming. do rozgrywki wystarczy przeglądarka Chrome, tablet, telefon czy TV z Chromecast." by Przemysław Bicki

Co sądzicie? W chwili obecnej wydaje się nieco zbyt piękne aby działało tak, jak zapowiadają. Z drugiej strony – rynek chyba stoi obecnie napompowany pod murem, przez który nie wie jak przeskoczyć. Coś co wyrwie się poza ustalone reguły może rzeczywiście pozamiatać (jak kiedyś Steam), szczególnie jeśli chodzi o tytuły singlowe, gdzie dostęp abonamentowy może nie być aż tak uciążliwy. Na pewno problemem będą kwestie techniczne, pingi itd. ale to coś, co z czasem będzie się poprawiało. Patrząc, jaką bazę pod tego typu projekt ma google, to może się okazać, ze im akurat wyjdzie.

Data: 15.03.2019 20:59

Autor: lachiarma

SIE SIND DAS ESSEN UND WIR SIND DIE JÄGER

Tak się kończą zabawy z wodą w Cites: Skylines xD Nie bawcie się nigdy poziomem dna oceanu na krańcach mapy, powstają wtedy wielkie fale tsunami i teraz ratuję się na szybko murem z ziemi, bo obniżenie modem poziomu oceanu nie działa na te fale xD

W komciu ujęcie na fale spoza Wall Maria 😏

Data: 13.03.2019 20:58

Autor: NakurwiamSalto

Lurki pamiętacie grę przeglądarkową Virlandia? Było to fikcyjne państwo z mistrzem gry. Czyli fabuła cały czas się rozwijała. Państwo było podzielone na dzielnice wraz ze swoimi miastami, które z kolei posiadały swojego gubernatora, burmistrza, różne inne funkcje.

Gracz posiadał na początek swój mały majątek, a później rozwijał swoje gospodarstwo handlował dobrami poprzez wymianę handlową. Można było zostać prawym obywatelem, albo banitą który okradał, a nawet gdy miał zasoby i był w stanie temu podołać zbierał innych niezadowolonych graczy i dążył do przewrotu.

Państwo było otoczone sąsiednimi krajami, które co jakiś czas wysyłały swoje wojsko (to działka GMa) i można było wtedy wprawić się w boju wysyłając swoją armię do odparcia ataku i zyskać w oczach władcy, albo korzystając z chwilowej okazji zdestabilizować kraj.

Jedynym przyjaznym krajem był Kardamon, zamorski kraj z którym handlowano.

To była niezła gra, ze swoim specyficznym klimatem. Czy istnieje coś podobnego na polskim rynku w chwili obecnej?

https://gryprzegladarkowe.net/virlandia-przemierz-sredniowieczny-swiat-zamieszkaly-przez-smoki/

https://www.wcograc.pl/virlandia

Data: 12.03.2019 16:54

Autor: m__d

Gdyby tu był jakiś programista robiący gierki na telefon, to niedawno wpadłem na pewien pomysł, który chętnie komuś oddam.

Symulator osoby niewidomej

Rozgrywka polegająca na dotarciu z punktu A do punktu B pokonując przeszkody. Sterowanie polega na wyznaczaniu kierunku ruchu postaci i operowaniu laską. Na przykład jednym analogiem na padzie chodzimy, a drugim przechylając go to na lewo, to na prawo, badamy otoczenie. Jeśli laska się na czymś zatrzyma, to znaczy, że trafiliśmy na przeszkodzę. Dodatkowo istotny byłyby dźwięki. Osoby niewidome nieźle orientują się przestrzennie dzięki dźwiękom. Byłyby to rozmowy, dźwięki kroków, przejeżdżających samochodów i sygnalizacji świetlnej. Innymi pomocami byłyby te wypustki i żłobienia na podłogach, reprezentowane poprzez wibracje kontrolera.

Dzięki odpowiednio przemyślanym poziomom, taka gierka nie tylko byłaby ciekawa, ale też miałaby walory edukacyjne. Na przykład level w którym ktoś oferuje pomoc, chwyta kierowaną przez nas postać i ciągnie nie wiadomo gdzie. Albo poziom w którym idąc wzdłuż żłobień trafiamy na nieznaną przeszkodę: walizkę albo hulajnogę Lime. Albo level w którym musimy wsiąść do autobusu i gdzieś dojechać, ale komunikaty głosowe się spóźniają o kilka przystanków albo śpieszą albo w ogóle ich nie ma i musimy liczyć przystanki albo poprosić o pomoc. Dużo można wymyślić na podstawie obserwacji osób niewidomych. Mam na uczelni kilka takich osób.

No więc jakby ktoś coś, to zachęcam. Sam bym chętnie zagrał. :3

Data: 12.03.2019 06:56

Autor: Pancake

The PZM-11 "Łowca" is a Polanian mech hunter. It is equipped with two high-pressure air guns and a powerful harpoon to prevent enemy units from fleeing.

Rendering by our new intern Michiel. Expect more unit renderings from him!

https://kingart-games.com/games/7-iron-harvest

Data: 11.03.2019 22:26

Autor: Wolvi666

Kupiłem sobie Dawn of Man i dostaję kurwicy, jak muszę stare psy ubijać, bo w końcu szkoda mięsa, skóry i kości (・へ・) A medalion z Azora zawsze dobrą grą wstępną do seksu w krzakach porzeczek…

( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)