Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen

Data: 05.02.2020 16:02

Autor: ziemianin

wirtualnemedia.pl

#aktualnosci #codziennaprasowka #informacje #wiadomosci #robertkubica #kubica #rk88 #DobryKierowca #reklama #kierowcy #dzieci

Zmiany w przepisach ruchu drogowego nakładają na kierowców obowiązek tworzenia korytarza życia i jazdy na suwak. Dobrą praktyką jest też ustępowanie pierwszeństwa pieszym przed wejściem na pasy i przestrzeganie dozwolonej prędkości.

[Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen](Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen)

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 1

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 2

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 3

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 4

Te zasady w przystępny sposób objaśnia ambasador kampanii #DobryKierowca – Robert Kubica.

Robert Kubica i dzieci w kampanii #DobryKierowca

W telewizji i internecie pojawią się cztery spoty – o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę „kierowców". Materiały edukacyjno-informacyjne można będzie zobaczyć także w prasie, internecie i na billboardach.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.

– Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe. Teraz liczymy na „efekt Kubicy" w wymiarze społecznym – czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach – komentuje Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w spółce PKN Orlen.

Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN Orlen odpowiada za działania CSR.

Rober Kubica w reklamach Orlenu

W ramach umowy sponsorskiej z Robertem Kubicą Orlen zyskał prawa do wykorzystywania wizerunku kierowcy w swoich działaniach marketingowych (wcześniej przez kilka lat kierowca był związany reklamowo z Lotosem). W kwietniu ubiegłego zrealizowano kampanię wizerunkową na temat powrotu Kubicy do Formuły 1, zaraz potem ruszyła loteria promocyjna, której ambasadorem marketingowym był Kubica. Jej kolejna odsłona ruszyła w lipcu, w reklamach razem z Kubicą występuje dziennikarz TVP Maciej Kurzajewski.

Ponadto Robert Kubica promował organizowany przez Orlen pokaz Verva Street Racing, a także wystąpił w reklamach olejów silnikowych Platinum.