Data: 01.06.2020 01:14

Autor: Ostry_Burrito

Wołam @bananaplugs, @lisq, @bananaplugs bo potrzebuję pomocy w ustawieniu funkcji bridge w Connect Box od UPC.

Więc tak: zmieniłem w CB tryb pracy na modem i podpiąłem do niego TP Link Archer C6. Niestety jeśli podłączam komputer do TPLinka to net nie działa, ale z kolei jak się wpinam w CB to net działa.

Wyczytałem, że powinienem poprosić UPC, żeby do prawidłowego działania bridge mi włączyli IPv4, bo prawdopodobnie mam IPv6, ale jak wszedłem na stronę: https://test-ipv6.com/ to tam mi pokazuje: "Twój publicznie widoczny adres IPv4 to XX.XX.XXX.XXX" oraz "Nie wykryto adresu IPv6", więc to samo co w ipconfig.

No i kurde nie wiem czemu tak się dzieje 乁(ツ)

A jeszcze jedno – w CB, mimo podłączonego do niego TP Linka i komputera, pokazuje info: "Lista urządzeń podłączonych przewodowo: 0"

#upc #connectbox #internet #tplink

Data: 21.04.2020 18:26

Autor: lisq

Nie chcę narzekać, ale (i w tym momencie wszystko co przed 'ale' poszło się paść ;p)

ale #upc to jest taki paździerz że aż mnie mleko kwaśnieje jak mam coś załatwić w panelu użytkownika

Nie wspomnę o jakości ich usług – speedtesty kręcą się po 500/30 Mb bo za tyle płacę, ale spróbujcie utrzymać stabilne połączenie z UK ;p. Stabilne tzn zaciągam plik z serwera, leci 3MB/s, za chwilę 150kB i co pan nam zrobisz.

Ten sam plik z tego samego serwera zaciągany z zaprzyjaźnionej puchy w Niemczech – minimum 3MB/s

Ale dzisiaj przelała się moja czara goryczy. Chciałem zrestartować ichni modem, wchodzę więc na panel zarządzania modemem. Admin -> 'Reload and Reboot' i… znaleźne temu kto tam znajdzie przycisk reboot ;d

Myśle sę – w końcu jestem zwykłą kaczką, do tego z paskudnym nałogiem, na pewno baza wiedzy na stronie operatora ma odpowiedzi których szukam.

No nie ma ;d

Na to wszystko, baza wiedzy zawiera formularz który można wypełnić, wiecie, takie swoiste 'czego ci u nas brak – olejemy to jak inne kanały komunikacji, ale Ty będziesz zadowolony kliencie że możesz nam nawrzucać'.

Piszę, klikam wyślij i echo.

Odpalam devtoolsy przeglądarki i… tak, ktoś nie zaimplementował obsługi formularza xD

Chapeau bas UPC, przyrównać was można jedynie do okienek w ZUSie – wszystkie zamknięte, a w otwartych niezmiennie 7-15 plakietka "przerwa 15 min". Ale punkty obsługi klienta macie równie dojebane co w/w przybytek.

Pęknięta rura pod wanną zalała serwery UPC warte 400 000zł

Data: 30.10.2019 14:57

Autor: Deadlyo

wirtualnemedia.pl

Firma UPC Polska zażądała od emeryta z Mińska Mazowieckiego 400 tys. zł za zalanie serwerowni, która mieściła się pod jego mieszkaniem. Po nagłośnieniu sprawy wycofała się z tych żądań. – Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Fura z biura prasowego UPC.

19 sierpnia mieszkający w Mińsku Mazowieckim emeryt zalał wynajmowane przez siebie mieszkanie, a przy okazji także znajdującą się pod nim serwerownię UPC Polska. Powodem zalania był uszkodzony przewód za wanną.

Po zniszczeniu serwerowni UPC w październiku br. wysłało do emeryta list polecony, wzywając go do zapłaty 400 tys. zł. – Przeżyłem szok i serce mało mi nie wyskoczyło. Jakim cudem do mnie takie roszczenia spływają. Tabletki uspokajające brałem. Nie wiem, dlaczego nie zwracają się do swojego towarzystwa ubezpieczeniowego. Jak jest zdarzenie na drodze, to się podaje polisę i nikt nikogo za kaptur nie ciągnie – opowiadał emeryt reporterowi Polsat News, który jako pierwszy dotarł do niego i przedstawił sprawę w programie „Interwencja”.

UPC wezwało emeryta do zapłaty odszkodowania za zniszczony sprzęt. – Lokator nie odpowiada za instalację zabudowaną, która jest w mieszkaniu. Trzeba by się zastanowić, czy odpowiada za nią właściciel, a może firma, która przeprowadzała remont, może spółdzielnia mieszkaniowa, a może producent rury – powiedziała w rozmowie z Polsatem adwokat Beata Siemieniako.

UPC: przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji

Michał Fura z biura prasowego UPC, pytany przez portal Wirtualnemedia.pl o komentarz do sprawy, wyjaśnia: „Uszkodzeniu uległ sprzęt sieciowy, instalowany blisko klientów, niezbędny do świadczenia usług szerokopasmowych. Spółka podjęła kroki zmierzające do pełnego wyjaśnienia okoliczności zdarzenia i ustalenia odpowiedzialności. W tym celu zwróciliśmy się również do lokatora mieszkania, z którego nastąpiło zalanie. Po zapoznaniu się z jego stanowiskiem, przekazaliśmy mu informację, że nasze pismo nie ma charakteru wiążącego i zdecydowaliśmy, że nie będziemy podejmować wobec niego dalszych działań. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji”.

#afera #heheszki #upc #informatyka