Data: 14.07.2019 20:29

Autor: Orion

Stranger things 3 sezon skończony…

2 ostatnie odcinki spoko… co do reszty… jestem zażenowany i posłużę tutaj cytatem (Agnieszka Chylińska o płycie Edyty Bartosiewicz nagranej z Krzysztofem Krawczykiem): "Czekasz na płytę tej cipy tyle lat a ona se kurwa leci w chuja" no to samo z 3 sezonem ST. 2 lata czekania i co? i Gówno. Potwór przeczący nie tylko prawom fizyki, biologi ma absurdalne słabości. Jasne: na fantastykę naukową jest pełna zgoda. Ale K%wa z głową! Do tego te rosyjskie zielone ludziki w środku USA… 14 letnie gnojki są w stanie przechwycić "tajną" transmisje a CIA, NSA czy FBI nic nie wie o Ruskach budujących obiekt 150 m pod ziemią… no ku%wa ja p%rdole. Gdyby nie kozacka muzyka i… i chyba nic więcej to bym przeżył załamanie nerwowe a tak… tak otwieram kolejne piwo… i staram się szukać pozytywów w 3 sezonie. Jeszcze ta rzekoma śmierć Hoppera. Kur%wa wiadomo że siedzi na Kamczatce. Tylko jakim cudem Dart (vel Demogorgon) żyje skoro brama jest zamknięta…? WTF? Sowieckie ch%je otworzyły coś u siebie…?

Mam nadzieje, że powstanie IV sezon i naprawi to syf. Póki co dochodzę do wniosku, że mogli zakończyć na II.

#spoiler #strangerthings #netflix #orioncontent

Data: 25.04.2019 12:00

Autor: Wolvi666

#avengers #endgame #mcu #spoiler

  1. Bądź 14-latką gwałconą przez ojczyma

Pewnego dnia ojczym zamienia się w popiół

Żyjesz szczęśliwa mimo światowej tragedii przez 5 lat

Z dupy wraca twój koszmar

  1. Leć samolotem jako pilot

Samolot znika

Spadasz 10km i giniesz

  1. Masz niemowlaka córkę czy syna i idziesz z nim trzymając go na rękach

Zamieniasz się w popiół, a dzieciak spadając rozbija się i umiera, albo umiera z głodu/wychłodzenia

Wracasz po 5 latach i znajdujesz szczątki swojego dziecka

  1. Znika 50% populacji i zostaje doszczętnie zniszczona logistyka, handel, produkcja itd

Po 5 latach przy pomocy frajerów w leginsach ogarniasz jakość planetę

Z dupy pojawia się dodatkowe 3,5 miliarda gęb do wykarmienia

Wyślij SMS na głodujących w NY…

I to wszystko wina Starka, co chciał, żeby mu córeczka nie zniknęła… Samolubny chuj.

Kto to przyklepał!!! Przecież to powoduje więcej problemów niż pożytku. Do tego podwójne roczniki w szkołach. Nie pstryknięci i o 5 lat opóźnieni pstryknięci, którzy mają w papierach 22 lata a w rzeczywistości mają 17… !!!