Data: 03.09.2019 00:43

Autor: Lukmar

Jak dopasować siłownię do pozostałych treningów? W poniedziałki, środy i czasem piątki mam wieczorami treningi sztuk walki. Myślałem żeby na siłkę chodzić w te same dni tylko że rano. Wtedy przez caly dzień w miarę odpocznę przed treningiem, na którym nie musze być w nie waidomo jakiej kondycji fizycznej bo liczy się głównie technika, a wątpię żeby dzien po treningu chciało mi się rano wstawać na siłkę. Szczególnie że często czuje treningi jeszcze nastepnego dnia.

Myślicie ze taki uklad ma sens? Nie chce za bardzo chodzić na siłkę wieczorem bo wtedy mi sie zrobi każde popołudnie poza domem.

A w ogóle jeżeli macie jakiś fajny, sprawdzony, ogólnorozwojowy plan na siłkę dla świeżaka to chetnie przygarne ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

#silownia #kulturystyka #sport #sztukiwalki #pytaniedoeksperta

Data: 12.08.2019 21:06

Autor: Misiu90

#silownia #suplementy

Zaraz będę robił zamówienie na jakieś suple.

Planuję:

-Białko WPC, miedzy 1,5 a 2,5 kg

-jakis dopalacz ale subtelny i bez kofeiny

-batoniki bialkowe bo zyje w biegu ciagle

-bulk o niskim IG ale nieduze opakowanie albo zamiast tego docisne batonikami

Prosze o propozycje producentow bo nie wiem czy Olimp czy Trec – te dwie firmy znam ale mam zastrzezenia co do Olimpu malutkie, pewnie przez jakis sklep u tych chujkow allegro kupie, nie mam duzego doswiadczenia jesli chodzi o marki wiec jak macie jakies propozycje co jeszcze fajnego kupic to dawajcie znac.

Ogolnie to cwicze nieregularnie bardzo, kilka tyg temu zaczalem po dlugiej przerwie, chce odbudowac kondycje, wydolnosc no i wyjebane na koszularzy kurwa, masa masa masa masa masa masa to jest cel. Ale na najblizsze 2-3 miechy kondycja bo zdycham jak swinia po wejsciu po schodach albo przebiegnieciu 100m, a jestem nawet bardziej szczuply niz gruby, a moze to przez siedzenei przy kompie i upaly nie wiem.

Data: 24.07.2019 11:16

Autor: Alojz

Od połowy czerwca postanowiłem (znowu) zrzucić mój brzuch.

Punkt wyjściowy: 94,5 cm obwód brzucha.

Waga: 82 kg przy 185cm wzrostu

Tym razem zmiana taktyki, zamiast głodówek po (1000-1200 kalorii) 1600-1800 kalorii czyli tyle ile potrzebuje mój organizm, dla samego funkcjonowania ( tzn. jakbym leżał 24 godziny w łóżku i nic nie robił )

Dieta: białka około 160 gram, tłuszcze około 60-80 gram i węgli około 100 w dni treningowe 150 gram. Do tego witamina D3,magnez,kreatyna,białko w proszku.

Mam Mi band 2, dziennie staram robić co najmniej 10 000 kroków. Do tego co drugi dzień trening siłowy ( przytargalem z piwnicy moja zapomnianą ławkę, hantle i długą sztangę. )

Robię 3-4 serie po 6-10 powtórzeń z " ciężkimi" ciężarami ( oczywiście te "ciężkie "ciężary są tylko ciężkie dla mnie ,dla innych są pewnie śmiechu warte )

Wracając do tematu, w maju byłem operowany na gardle wycięli mi migdałki i trochę zbędnej skóry. Cztery tygodnie nie mogłem podnosić dużych ciężarów, jadłem naprawdę mało ,miałem kłopoty z przełykaniem do tego bóle w nocy. Tak licząc jadłem koło 1000-1500 kalorii. Co ciekawe, na brzuchu nie wiele się zmieniło, schudłem jakieś 2 kilo, jedynie co zniknęło to resztki mięśni na ręce i na nogach.Tak to jest jak się chudnie z dużym deficytem i mała ilości białka w diecie, do tego bez ćwiczeń. Od początku czerwca powrót do normalnego jedzenia, i koło 15 czerwca powrót do mojej wagi z przed operacji, tak samo wymiary brzucha.

Pierwsze dwa tygodnie ćwiczeń z ciężarami to była czysta frustracja, brak kondycji, zamiast ja te ciężary podnosić, one podnosiły mną.Trzeci tydzień powoli zwiększam ciężary i mała zmiana obwodu brzucha. Z każdym tygodniem poprawa, ciężar w górę brzuch w dół.

Postawiłem sobie datę 25 sierpnia jako taką datę kontrolna tych około 10 tygodni walki z nadwagą na brzuchu ( według BMI nie miałem nadwagi,mimo brzucha jak bęben ;) ).

Dlaczego wybrałem taką strategię diety i ćwiczeń?

Mam takie szczęście że mogę wykorzystać coś co się nazywa Body Recomposition. Czyli spalić tłuszcz do tego zwiększyć masę miesni.Jako że jestem osobą mającą tłuszcz w granicach 20%+ do tego nigdy na poważnie nie podnosiłem ciężarów ,mogę właśnie użyć Body Recomposition.

W skrócie o co chodzi : dostarczając organizmowi kalorii na małym deficycie do tego dużo białka do budowy mięśni, można niejako na organizmie wymusić spalanie tłuszczu i budowy masy mięśniowej.

Nie ma się co oszukiwać, na takiej diecie nie zbuduje się dużo mięśni.Czytalem na temat, w USA,przeprowadzono tam studia właśnie na temat Body Recomposition i wynik był taki że na około 5kg utraconej tkanki tłuszczowej ochotnicy biorący udział w studiach zyskali 1kg masy mięśniowej.

Koło 25 sierpnia wrzucę post z wymiarami początkowymi i końcowymi,parę zdań na temat tego eksperymentu i może foty porownujace brzuch przed i po.

Ps.sorry za to że użyłem tak często słowa: białko ,białka itd

#dieta #odchudzanie #silownia #brzuch #sport

Data: 15.07.2019 21:35

Autor: Pierdyliard

Idź na #silownia mówili, będzie fajnie mówili … rozjebałem sobie plecy 乁(ツ)

Od jutra mam serie masaży, plus sauna i po weekendzie krio. Naciągnięty Mięsień krzyżowo-grzbietowy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Data: 12.07.2019 08:41

Autor: Alojz

Duński uniwersytet przeprowadził ciekawe studia, jeśli chodzi o sport a otłuszczenie serca.

Do studiów wybrano grupę osób z nadwagą, ale bez chorób krążenia czy cukrzycy. Grupe podzielono na trzy grupy

1.osoby które tylko biegały

2.osoby wykonujące ćwiczenia z ciężarami

3.grupa, która nie uprawiał żadnego sportu, znaczy się użytkownicy lurker.pl #pdk

Serca wszystkich osób biorących w tych studiach zostały przebadane rezonansem magnetycznym przed i po studiach.

Najlepsze wyniki jeśli chodzi o zmniejszenie zatłuszczenie serca uzyskała grupa machająca ciężarami. Jako jedyni zredukowali poziom tłuszczu we wszystkich regionach serca.

#medycyna #sport #silownia #ciekawostki

Data: 19.05.2019 21:57

Autor: Jezus

Dostałem fioła na punkcie ćwiczeń. Właśnie skończyłem 8 serii na bicepsa, kreatynka, lecę zaraz na 10km marsz. Generalnie od diety i ćwiczeń czuję się coraz młodszy, zdrowszy i … atrakcyjniejszy. Polecam ten styl życia, dopiero się wprowadzam w ten tryb, ale docelowo chcę osiągnąć 5h dziennie pracy nad sobą. Mam 30 lat i jeden z życiowych celów, by w 40stkę nie wkroczyć jako brzuchaty janusz, a wypakowany chad xD

#silownia #sport #stylzycia

Tonal - Trening całego ciała w jednym miejscu. Tak wygląda siłownia XXI wieku

Data: 09.05.2019 11:33

Autor: ziemianin

youtube.com

#sport #silownia #technologia

Źródło

Tonal to pierwszy domowy system fitness, który oferuje spersonalizowane, oparte na nauce szkolenia, które są zazwyczaj zarezerwowane dla profesjonalnych sportowców. Zaawansowana inteligencja monitoruje jakość każdego powtórzenia i mierzy ją w stosunku do każdego powtórzenia. Programy treningowe automatycznie dostosowują się z czasem, gdy stajesz się silniejszy, a postępy w kierunku wybranych celów są zawsze widoczne.

Data: 02.03.2019 20:09

Autor: 2_M_A

Nie do końca #Silownia, ale to najbardziej zblizony tag.

Jakie cwiczenia moge robic w ramach prostego HouseWorkout'u? Nie zależy mi na muskulaturze, kaloryferach, i tak dalej. Moj priorytet to cwiczenia mozliwie ogolnorozwojowe, a w szczegolnosci rozwoj gorsetu miesniowego trzymajacego moj kregoslup w prostej pozycji, z racji czestych bolow krzyza (jestem niewymiarowy) oraz spedzania bardzo duzo czasu w pozycji siedzacej.

Ostatnio sporo sie zapuscilem, ale zaczynam cos pomalu szarpac z przysiadami, pompkami klasycznymi oraz odwrotnymi, do tego jakies brzuszki. W zasadzie nie posiadam jakiegokolwiek sprzetu oprocz 2x hantli po 3kg. Czy warto robic planki? Prosze o odpowiedz.

Data: 13.02.2019 15:01

Autor: Jiren

Chodzicie pod prysznic na swojej siłce? Planuję się znowu zapisać, ale chyba będę chodził wczesnym rankiem i od razu do domu pod swój prysznic, ubrania i tak piorę codziennie. Jakoś obrzydza mnie korzystanie z takich miejsc. Mamy prysznice, sauny, blablabla, ale przez naszą siłkę przewija się pewnie z 500 osób dziennie. Na bank oni tego nie myją co pół godziny.

Ile tam musi być syfu, a klapki nie uchronią przed wszystkim.

Data: 10.02.2019 21:25

Autor: Jiren

Jestem na keto już grubo ponad tydzień czasu (+tydzień przygotowania), co drugi dzień ostro ćwiczę na kreatynie. Waga już mi powinna zlecieć (woda), tak ze 2-3kg. Tymczasem waga ani drgnie, za to rosną obwody mięsni nieznacznie, obwód boilera maleje. Siła też wzrosła (ale to pewnie pamięć mięśniowa). Wiadomo, tydzień to bardzo krótko, ale woda zawsze leci w keto w kilogramach.

Mięśnie wydają się mocno zarysowane w stosunku do tego co były jeszcze miesiąc temu.

dieta, #keto, #siłownia

Data: 04.02.2019 09:49

Autor: Dzikiwaz

Po kontuzji nogi back to bsns. W miarę normalne treningi wpadają.
OHP 80kg x 10.
Klata 107,5 x 11.
Siady na razie spokojnie – 120 x 9 pykło.
Przy MC jak ciągnę koło kolana to mam stracha, że coś pójdzie nie tak i się pobabrze, więc też tylko 150 x 10 wpadło.
Dosyć skromnie wyliczyłem 1RMax, ale też nie chciałem od razu szaleć i się zajechać – chociaż i tak zdychałem parę dni po treningu :D
Na razie lecę pięciodniowym nSuns 5/3/1 z dużą ilością wioseł, żeby w miarę szybko dojść do konkretnych ciężarów. Zobaczymy jak to na lekkiej redukcji pójdzie, chociaż nie powinno być źle.
Potem oczywiście 3/5/1 z jokerami itp.

Data: 01.02.2019 11:21

Autor: false_nine

Panowie, znacie jakieś dobre sposoby na dostarczenie kcal bez zapychania się jedzeniem? Jakieś szejki czy coś. To brzmi dziwnie, wiem, ale muszę jeść więcej niż daję radę a potrzebuję przytyć. Jestem ekto, 193cm, 74kg.

Dodatkowo, jak mam do dyspozycji w domu ławkę regulowaną, sztangę prostą i łamaną oraz sztangielki, to jakie ćwiczenia byście polecili na przedramiona oraz plecy (oprócz martwego ciągu).

W ogóle jeśli macie jakieś rady czy ciekawe rozwiązania to walcie śmiało, chętnie przetestuję albo dowiem się czegoś nowego.