W samym sercu Łazienek Królewskich stoi wielka reklama McDonald's

Data: 27.08.2019 12:08

Autor: Lukmar

facebook.com

Opis z profilu Jana Śpiewaka na fb:

Poszedłem na spacer do Łazienek, zaalarmowany tym co zobaczyłem u Piotr Boulangé. Ogromny znak McDonalds pływał sobie przed Palacem na Wodzie. I rzeczywiście wyglada na to, ze korporacja McDonalds wynajęła sobie we wtorek na caly dzień cały pałac wraz z jebutną reklamą na środku stawu. W ten sposób korpo, którego model biznesowy opiera się na przemysłowym chowie zwierząt i niszczeniu planety, ma sobie na wyłączność w wakacje serce całego najważniejszego w mieście parku. Prywatyzacja przestrzeni publicznej level katastrofa klimatyczna.

Wstyd dla dyrekcji parku i jego zwierzchników, którzy pozwalają na komercjalizację i niszczenie niepowtarzalnego klimatu i charakteru Łazienki Królewskie.

Główne zdjęcie z profilu Piotra Boulange

#warszawa #mcdonalds #reklama #lazienkikrolewskie

Data: 01.08.2019 16:57

Autor: turtelian

Jako, że znowu ruszam w "podróż" znowu będe wam spamował #gownowpis tym razem z charkowa !

Podczas pakowania się znalazłem ciekawą "pamiątkę" z odessy, papierowa podkladka pod talerze z restauracja dacza. Urzekła mnie ona swoim stylem i pomysłem, w skrócie powypisywane są rzeczy które "musisz" zrobić w odessie z stosownymi ilustracjami :)

I tak mamy np. Ogladanie dziewuszek z werandy przy glownym deptaku, kapanie sie noca w morzu czy po prostu pojsc na marszutke :)

jak otworze knajpe to zrobie podobne z krakowa ;)

#odessa #ukraina i trochu dobra #reklama bo za wszystko inne zaplacisz ;)

Data: 12.05.2019 23:59

Autor: Pancake

--- Ars Thanea

We partnered up with TBWA\Chiat\Day New York to create "Modern Slavery — Sweatshop & Mine" an eye-opening campaign revealing facts about the real price of the goods we buy every day.

Although one may think that the slavery times are over, the campaign like this one shows how wrong we are, because it’s not gone – it’s just nimbly hidden out of eyeshot.

Our team created two 3D key visuals presenting the human price behind the clothes we wear or smartphones we use and change so often, just because the new model was released.

The main aim of the campaign was to spread awareness about modern-day slavery, but also to encourage people to start asking themselves questions about the background of fashion and electronic devices’ industry.

You can see more here: http://bit.ly/2vPjpKi

CREDITS

Client: TBWA\Chiat\Day NY

Head of Design: Chris Rowson

Production: Ars Thanea

Executive Creative Director: Peter Jaworowski

Art Director: Marcin Kowalski

Producer: Marta Król

Concept Artist: Piotr Rosłan, Michal Urbanski

3D Artists: Paweł Filip, Lukas Skurczynski, Kuba Włodarczyk, Ernest Kośka, Maciek Łypik, Marcin Gibowski

Retouch: Marcin Kowalski, Łukasz Wiktorzak, Maciej Mizer

#grafikakomputerowa #grafika3d #reklama #marketing #kampaniaspoleczna

CarrotGarde - Pierwsza gra mobilna!

Data: 12.05.2019 17:04

Autor: CarrotStudio

play.google.com

Cześć!!!

Chciałem pochwalić się swoją pierwszą grą mobilną, wykonaną co prawda na Unity, ale i tak przyjemną :D Gra polega na zbieraniu marchewek.. chyba niema nic bardziej inspirującego.. kupowaniu innych – mniej ważnych warzyw.. i ulepszeń do twojego ogródka.. uważaj!!! Uff. było blisko.. to Pietruszka – nie może się dowiedzieć o tej grze! Miłego klikania i niech wasze ekrany pękną od ilości kliknięć ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Marchew z Wami!

Link do gry: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.tkisiel.carrotgarden

Egipcjanie wiedzą co dobre: https://www.youtube.com/watch?v=aiHW6BSm_p0

#programowanie #unity #gry #it #rysunek #reklama #ciekawostki

Data: 08.04.2019 11:50

Autor: Neurohaox

Wszystkim wobec i każdemu z osobna, komu to widzieć należy, oznajmujemy, że obżarstwo nie tylko jest piękne, ale i zdrowe – czemu więc nie wykorzystać go dla zwiększenia zysków korporacji?

https://twitter.com/GilletteVenus/status/1113565570354409473

Kolejna porażająca reklama Gillette (╥﹏╥)

#gillette #reklama #drama #antyludzie