Jak ominąć reklamy na YouTube bez premium i blokady reklam?? Postaw kropkę

Data: 13.06.2020 11:46

Autor: ziemianin

reddit.com

#aktualnosci #codziennaprasowka #informacje #wiadomosci #youtube #reklama #premium #internet #pomyslowydobromir

Ominięcie reklam na serwisie YouTube jest dziecinnie proste. Nie trzeba płacić premium czy też używać blokady reklam. Wystarczy mały trik.

Jak ominąć reklamy na YouTube bez premium i blokady reklam?? Postaw kropkę

Wystarczy kropka w adresie URL. Możecie sprawdźcie to sami. Jeśli otworzycie stronę: „youtube.com/film”, to musicie dopisać kropkę: „youtube.com./film”. Co ciekawe, ten trik działa nie tylko w przypadku YouTube, ale również The New York Times i innych popularnych stron, które ukrywają treści za paywallem.

Na mobilnych urządzenia należy w ustawieniach przeglądarki wybrać "wersja na komputer"

Niebawem ta luka zostanie załatana.

Data: 17.05.2020 19:43

Autor: R20_swap

Ostatnio tak sobie myślałem czy warto oglądać "za darmo" czyli za reklamy. I przyszło mi na myśl, że musimy zmuszać się do ich oglądania i jeszcze za to zapłacimy wyższymi cenami usług i produktów, których firmy musiały wydać pieniądze na reklamy.( ͡° ʖ̯ ͡°)

To jest stara myśl z pierwszych internetów, ale teraz mi się przypomniało bo youtuberzy zaczeli o nie żebrać.(-‸ლ)

#przemyslenia #reklama #gownowpis #pieniadze #zadarmo

Data: 27.04.2020 13:26

Autor: Ich_Mag_Kaesekuchen

Nasz "kolega" postanowil rozreklamowac lurkera na mirko wiec i ja nie bede gorszy ;)

Andrzel wrzucil link do moich komentarzy wiec mam nadzieje ze Mireczki i mirabelki przeczytacie. Zapraszam Was do przeniesienia sie na lurkera,bedzie smiesznie jak za starych czasow xD Ehhh kurla kiedys to bylo!

Szczegolnie zapraszam:

Adriannę

Nie mowie po kociemu

Trollik

Alternatereality

Vincenzo

Megawatt

Zielona biedronka

Rachela zimmermann xD

Komukatiw (ktos wie dlaczego zniknął?)

Bsl

Kasia1234 (costamdalej)

Przepraszam ale reszty grzechow nie pamietam xD

Arek,Ciebie nie zapraszam. Odczep sie i rob dalej kariere na wysroku ;) powodzenia w zdobywaniu bordo.

#wykop #lurker #reklama #niechlurkerrosniewsile !

Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen

Data: 05.02.2020 16:02

Autor: ziemianin

wirtualnemedia.pl

#aktualnosci #codziennaprasowka #informacje #wiadomosci #robertkubica #kubica #rk88 #DobryKierowca #reklama #kierowcy #dzieci

Zmiany w przepisach ruchu drogowego nakładają na kierowców obowiązek tworzenia korytarza życia i jazdy na suwak. Dobrą praktyką jest też ustępowanie pierwszeństwa pieszym przed wejściem na pasy i przestrzeganie dozwolonej prędkości.

[Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen](Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen)

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 1

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 2

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 3

Robert Kubica i dzieci w kampanii [#DobryKierowca](/t/DobryKierowca) spot 4

Te zasady w przystępny sposób objaśnia ambasador kampanii #DobryKierowca – Robert Kubica.

Robert Kubica i dzieci w kampanii #DobryKierowca

W telewizji i internecie pojawią się cztery spoty – o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę „kierowców". Materiały edukacyjno-informacyjne można będzie zobaczyć także w prasie, internecie i na billboardach.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.

– Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe. Teraz liczymy na „efekt Kubicy" w wymiarze społecznym – czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach – komentuje Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w spółce PKN Orlen.

Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN Orlen odpowiada za działania CSR.

Rober Kubica w reklamach Orlenu

W ramach umowy sponsorskiej z Robertem Kubicą Orlen zyskał prawa do wykorzystywania wizerunku kierowcy w swoich działaniach marketingowych (wcześniej przez kilka lat kierowca był związany reklamowo z Lotosem). W kwietniu ubiegłego zrealizowano kampanię wizerunkową na temat powrotu Kubicy do Formuły 1, zaraz potem ruszyła loteria promocyjna, której ambasadorem marketingowym był Kubica. Jej kolejna odsłona ruszyła w lipcu, w reklamach razem z Kubicą występuje dziennikarz TVP Maciej Kurzajewski.

Ponadto Robert Kubica promował organizowany przez Orlen pokaz Verva Street Racing, a także wystąpił w reklamach olejów silnikowych Platinum.

Data: 09.11.2019 14:56

Autor: Lukmar

Kiedyśtam na lurku przy okazji jakiejś dyskusji wspomniałem że kampanie antyalkoholowe nie mają się w Polsce najlepiej. Dzisiaj trafiłem na mieście na całkiem niezły przykład. W pierwszej chwili myślałem że to reklama z jakiegoś supermarketu. Dopiero logo Warszawy uświadomiło mnie ze to akcja społecznościowa. Żeby doczytać wszystkie napisy nad butelkami trzebaby przystanąć na chwile i mocno sie przyjrzeć. Nie wiadomo jaki jest przekaz, ani o co konkretnie chodzi.

Teraz pewnie ktoś powie "kurde lukmar, Ty to jesteś gupi, jak sie wczytać to przecież wiadomo o co chodzi." Tylko że to jest billboard. On nie bedzie działał jak artykuł w gazecie czy chociażby spot reklamowy, któremu odbiorca poświęci wiecej uwagi i dostrzeże wiecej niuansów. Billboard ma mignąć przed oczami, przy przejeździe przez miasto i pozostawić bardzo krótką informację. I moim zdaniem ten zostawia niejasną. Większości odbiorców mignie przed oczami flaszka i tyle z tego będzie.

#alkoholizm #reklama #kampaniaspoleczna

Data: 22.10.2019 14:25

Autor: reflex1

Kolejna firma współpracująca z organizacją pomagającą niepełnosprawnym. Tym razem ubezpieczeniowa. Tutaj nie ma ludzi, ale ta firma od zawsze ma tego typu reklamy. Jeżeli w wyszukiwarce wbijecie sobie mobilière publicité i weźmiecie grafikę, to zobaczycie o co chodzi.

#szwajcaria #reklama

Data: 21.10.2019 19:50

Autor: reflex1

Bardzo fajna kampania reklamowa organizacji zajmującej się pomocą osobom niepełnosprawnym.

Dogadali się z kilkoma szwajcarskimi firmami (na razie widziałem 4) i zrobili identyczne plakaty tylko z osobami niepełnosprawnymi i dodaną nazwą organizacji.

#szwajcaria #reklama

Tutaj producent sera.

Wegańska reklama mlecznych batonów doprowadziła niemieckich rolników do wściekłości

Data: 18.10.2019 18:48

Autor: ziemianin

agrarheute.com

#codziennaprasowka #informacje #wiadomosci #niemcy #reklama #slodycze #swiatrolnika

Katjes jest producentem wegańskich słodyczy w tym: żelków i batonów. Właśnie ukazała się reklama telewizyjna, której treść spowodowała wzburzenie wśród niemieckich rolników.

wymagany niemiecki

Wegańska reklama mlecznych batonów doprowadziła niemieckich rolników do wściekłości

link do reklamy Katjes

Niemieccy rolnicy są wściekli. Ponury marsz w rytmie żołnierskiego, rytmicznego kroku, krów idących na pewną śmierć, przytłaczająca słuchacza muzyka – tak zaczyna się nowa reklama Katjes. Kobiecy głos informuje:

„Każde życie jest cenne. A krowy nie są mlecznymi maszynami. Nawet w przypadku czekolady”

Zmienia się sceneria. Dominuje róż, do ucha docierają miłe, łagodne dźwięki muzyki, z czekoladowego podłoża wyrasta owies. Kobiecy głos informuje:

„Na szczęście, teraz jest Chocjes. Wegańska czekolada od Katjes. Fajnie, bo bez krowy”

BBV – Bawarskie Stowarzyszenie Rolników złożyło skargę do Niemieckiej Rady Reklamy:

„W spocie telewizyjnym krowy są nazywane„ maszynami mlecznymi ”, zakłada się instrumentalne wykorzystanie krów przez ich właścicieli. To dyskryminujące i nieuzasadnione”

Na wielu internetowych forach niemieckich farmerów zawrzało. Ludzie są poruszeni. Ich stosunek do zwierząt jest porównany do stworzenia obozowych warunków. Protestują przeciw takiemu ujęciu zagadnienia.

Rolnicy narzekają i w szerszym kontekście czują się wykorzystani przez polityków. To ich obwiniają za propagowanie wrogości wobec wiejskiego środowiska. Za przykład podali inną reklamę i słowa, jakie padają w trakcie jej emisji:

 „ […] nie postępuj, jak rolnik! Używaj energii elektrycznej ”

Krótko mówiąc, klimat jaki stworzono wokół rolnictwa w Niemczech, ale i w innych krajach Europy Zachodniej, lewicowe kampanie propagandowe oskarżające rolników o zanieczyszczanie klimatu, produkcję gazów cieplarnianych, trucie ludzi, wywołują ich oburzenie.

To nie przypadek, że ogłupia się młodzież, indoktrynując ją agresywnym, jednoznacznym, ale i fałszywym obrazem rolnictwa, jako winnego katastrofie ekologicznej. Właśnie przeciw temu obecnie występują hodowcy zwierząt i ci uprawiający ziemię w Holandii, Francji i Niemczech.

Data: 29.09.2019 19:25

Autor: lisq

zwróciliście może uwagę na wysyp reklam na allegro, wykopie, wp, elektrodzie?

Coś mam wrażenie że deweloperzy zmienili strategię dostarczania tego syfu, albo poszła jakaś aktualizacja ichnich frameworków

#reklama #adblock

W samym sercu Łazienek Królewskich stoi wielka reklama McDonald's

Data: 27.08.2019 12:08

Autor: Lukmar

facebook.com

Opis z profilu Jana Śpiewaka na fb:

Poszedłem na spacer do Łazienek, zaalarmowany tym co zobaczyłem u Piotr Boulangé. Ogromny znak McDonalds pływał sobie przed Palacem na Wodzie. I rzeczywiście wyglada na to, ze korporacja McDonalds wynajęła sobie we wtorek na caly dzień cały pałac wraz z jebutną reklamą na środku stawu. W ten sposób korpo, którego model biznesowy opiera się na przemysłowym chowie zwierząt i niszczeniu planety, ma sobie na wyłączność w wakacje serce całego najważniejszego w mieście parku. Prywatyzacja przestrzeni publicznej level katastrofa klimatyczna.

Wstyd dla dyrekcji parku i jego zwierzchników, którzy pozwalają na komercjalizację i niszczenie niepowtarzalnego klimatu i charakteru Łazienki Królewskie.

Główne zdjęcie z profilu Piotra Boulange

#warszawa #mcdonalds #reklama #lazienkikrolewskie

Data: 01.08.2019 16:57

Autor: turtelian

Jako, że znowu ruszam w "podróż" znowu będe wam spamował #gownowpis tym razem z charkowa !

Podczas pakowania się znalazłem ciekawą "pamiątkę" z odessy, papierowa podkladka pod talerze z restauracja dacza. Urzekła mnie ona swoim stylem i pomysłem, w skrócie powypisywane są rzeczy które "musisz" zrobić w odessie z stosownymi ilustracjami :)

I tak mamy np. Ogladanie dziewuszek z werandy przy glownym deptaku, kapanie sie noca w morzu czy po prostu pojsc na marszutke :)

jak otworze knajpe to zrobie podobne z krakowa ;)

#odessa #ukraina i trochu dobra #reklama bo za wszystko inne zaplacisz ;)

Data: 12.05.2019 23:59

Autor: Pancake

--- Ars Thanea

We partnered up with TBWA\Chiat\Day New York to create "Modern Slavery — Sweatshop & Mine" an eye-opening campaign revealing facts about the real price of the goods we buy every day.

Although one may think that the slavery times are over, the campaign like this one shows how wrong we are, because it’s not gone – it’s just nimbly hidden out of eyeshot.

Our team created two 3D key visuals presenting the human price behind the clothes we wear or smartphones we use and change so often, just because the new model was released.

The main aim of the campaign was to spread awareness about modern-day slavery, but also to encourage people to start asking themselves questions about the background of fashion and electronic devices’ industry.

You can see more here: http://bit.ly/2vPjpKi

CREDITS

Client: TBWA\Chiat\Day NY

Head of Design: Chris Rowson

Production: Ars Thanea

Executive Creative Director: Peter Jaworowski

Art Director: Marcin Kowalski

Producer: Marta Król

Concept Artist: Piotr Rosłan, Michal Urbanski

3D Artists: Paweł Filip, Lukas Skurczynski, Kuba Włodarczyk, Ernest Kośka, Maciek Łypik, Marcin Gibowski

Retouch: Marcin Kowalski, Łukasz Wiktorzak, Maciej Mizer

#grafikakomputerowa #grafika3d #reklama #marketing #kampaniaspoleczna

CarrotGarde - Pierwsza gra mobilna!

Data: 12.05.2019 17:04

Autor: CarrotStudio

play.google.com

Cześć!!!

Chciałem pochwalić się swoją pierwszą grą mobilną, wykonaną co prawda na Unity, ale i tak przyjemną :D Gra polega na zbieraniu marchewek.. chyba niema nic bardziej inspirującego.. kupowaniu innych – mniej ważnych warzyw.. i ulepszeń do twojego ogródka.. uważaj!!! Uff. było blisko.. to Pietruszka – nie może się dowiedzieć o tej grze! Miłego klikania i niech wasze ekrany pękną od ilości kliknięć ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Marchew z Wami!

Link do gry: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.tkisiel.carrotgarden

Egipcjanie wiedzą co dobre: https://www.youtube.com/watch?v=aiHW6BSm_p0

#programowanie #unity #gry #it #rysunek #reklama #ciekawostki

Data: 08.04.2019 11:50

Autor: Neurohaox

Wszystkim wobec i każdemu z osobna, komu to widzieć należy, oznajmujemy, że obżarstwo nie tylko jest piękne, ale i zdrowe – czemu więc nie wykorzystać go dla zwiększenia zysków korporacji?

https://twitter.com/GilletteVenus/status/1113565570354409473

Kolejna porażająca reklama Gillette (╥﹏╥)

#gillette #reklama #drama #antyludzie