Data: 23.07.2019 09:47

Autor: LadacznicoOdporny

#dpd #kurier #rekojmia #protokol #prawo #uszkodzona #przesylka

Uszanowano Lurki moje drogie :)

Pytanie mam do Was. Kupiłem sobie moskitierę ramową pod wymiar, już poskładaną. Ale to co przywózł kurier jeszcze przed rozpakowaniem wyglądało jak psu z d. wyciągnięte. Po rozpakowaniu oczywiście sprzęt wygięty w banan + wyłamany jeden narożnik. Nie wiem co kurier z tym robił, ale na pewno zignorował nalepki informujące o delikatności przesyłki.

Pytanie jest następujące. Czy jeśli zamierzam reklamować towar z tytułu rękojmi, to czy powinienem kontaktować się z kurierem w sprawie sporządzenia protokołu uszkodzenia paczki? Mam na to jeszcze 6 dni. Dostawca wybrany przez sprzedawcę, więc po jego stronie ustawowo leży odpowiedzialność za dostawę.

Wrócę z pracy to sklece reklamacje i pewnie sprzedający sam się o to upomni jeśli trzeba. Ale myślę, że nie zaszkodzi Was zapytać :)