Data: 09.11.2019 14:56

Autor: Lukmar

Kiedyśtam na lurku przy okazji jakiejś dyskusji wspomniałem że kampanie antyalkoholowe nie mają się w Polsce najlepiej. Dzisiaj trafiłem na mieście na całkiem niezły przykład. W pierwszej chwili myślałem że to reklama z jakiegoś supermarketu. Dopiero logo Warszawy uświadomiło mnie ze to akcja społecznościowa. Żeby doczytać wszystkie napisy nad butelkami trzebaby przystanąć na chwile i mocno sie przyjrzeć. Nie wiadomo jaki jest przekaz, ani o co konkretnie chodzi.

Teraz pewnie ktoś powie "kurde lukmar, Ty to jesteś gupi, jak sie wczytać to przecież wiadomo o co chodzi." Tylko że to jest billboard. On nie bedzie działał jak artykuł w gazecie czy chociażby spot reklamowy, któremu odbiorca poświęci wiecej uwagi i dostrzeże wiecej niuansów. Billboard ma mignąć przed oczami, przy przejeździe przez miasto i pozostawić bardzo krótką informację. I moim zdaniem ten zostawia niejasną. Większości odbiorców mignie przed oczami flaszka i tyle z tego będzie.

#alkoholizm #reklama #kampaniaspoleczna

Data: 12.05.2019 23:59

Autor: Pancake

--- Ars Thanea

We partnered up with TBWA\Chiat\Day New York to create "Modern Slavery — Sweatshop & Mine" an eye-opening campaign revealing facts about the real price of the goods we buy every day.

Although one may think that the slavery times are over, the campaign like this one shows how wrong we are, because it’s not gone – it’s just nimbly hidden out of eyeshot.

Our team created two 3D key visuals presenting the human price behind the clothes we wear or smartphones we use and change so often, just because the new model was released.

The main aim of the campaign was to spread awareness about modern-day slavery, but also to encourage people to start asking themselves questions about the background of fashion and electronic devices’ industry.

You can see more here: http://bit.ly/2vPjpKi

CREDITS

Client: TBWA\Chiat\Day NY

Head of Design: Chris Rowson

Production: Ars Thanea

Executive Creative Director: Peter Jaworowski

Art Director: Marcin Kowalski

Producer: Marta Król

Concept Artist: Piotr Rosłan, Michal Urbanski

3D Artists: Paweł Filip, Lukas Skurczynski, Kuba Włodarczyk, Ernest Kośka, Maciek Łypik, Marcin Gibowski

Retouch: Marcin Kowalski, Łukasz Wiktorzak, Maciej Mizer

#grafikakomputerowa #grafika3d #reklama #marketing #kampaniaspoleczna