Dlaczego lewaccy indoktrynatorzy nie chcą, żeby podsłuchiwać nauczanie zdalne?

Data: 11.09.2020 11:45

Autor: benethor

youtube.com

W tym roku pojawiło się kilka wypowiedzi, w których szkoły i/lub nauczyciele domagały się uniemożliwiania rodzicom kontroli nad tym, czego są uczone dzieci. W niektórych przypadkach nawet pod rygorem usunięcia ucznia z lekcji, i wyciągnięcia konsekwencji prawnych wobec rodziców za "nieposłanie dziecka do szkoły".

No i oczywiście okazuje się, że problem jest w tym, że chodzi tu o rodziców, którzy chcieliby uniemożliwić neomarksistowską indoktrynację dzieci.

https://i.ruqqus.com/post/2hw0/j3W2HKP7D2k

https://i.maga.host/CUvHtFZ.png

https://i.ruqqus.com/post/228y/-lnGZuCEkgY

#lewackalogika #indoktrynacja

Data: 14.02.2020 12:42

Autor: Monte

#bekazlewactwa #multikulti #kolorowaagitacja #indoktrynacja

W komentarzu więcej

"Now I’m MAD!!! My 5yrs old daughter received a welcoming pack at PREP today. Inside there were some books and this little puzzle, at first you think is just a innocent puzzle until you realise there are no white people! Australia for example only have blacks, muslims and Asians! As long I’m awarded aborigines and Anglo-Saxon are the real Australians. Hummm not at my house this shit is going to the rubbish!"

Data: 13.09.2019 04:08

Autor: Ijon_Tichy

"Nie możesz zmienić ich umysłów, nawet jeśli przedstawisz im prawdziwe informacje, nawet jeśli udowodnisz im, że białe jest białe, a czarne jest czarne, ciągle nie możesz zmienić podstaw ich percepcji i logiki zachowań. Innymi słowy, proces demoralizacji jest kompletny i nieodwracalny, Aby zmienić społeczeństwo, potrzeba kolejnych 20 czy 15 lat edukacji nowego pokolenia. Edukacji patriotów i ludzi myślących zdroworozsądkowo, którzy działaliby na rzecz społeczeństwa…"

Witam Lurki i Lukierki. Oto jeszcze jeden z wycinków frontu marksizmu kulturowego – jest to obraz modelowy, a rzeczywista realizacja w różnych krajach przebiega w różnych wariacjach. Myślę, że to pouczający wpis, więc zachęcam do zapoznania się z treścią. (Zagadnienie marksizmu kulturowego jest bardzo szerokie, więc będę wrzucać testy co jakiś czas porcjami).

Dziś przedstawiam wam Jurija Bezmienowa – Radzieckiego tajnego współpracownika, eksperta w dziedzinie technik dezinformacyjnych i dywersji ideologicznej (активные мероприятия). W 1970 zbiegłego do Kanady z Indii, gdzie pracował jako oficer prasowy ambasady radzieckiej w New Delhi.

Przekazywał USA wiele cennych informacji na temat działalności Związku Radzieckiego, a następnie Rosji w zakresie dezinformacji, przewrotu ideologicznego oraz technik wykorzystywanych do przejęcia kontroli nad kolejnym państwem. Swoje doświadczenia opisał w tekście pt. Love Letter to America. https://pl.wikipedia.org/wiki/Jurij_Bezmienow

Bezmienow tłumaczy, że aby przejąć kontrolę nad danym terytorium należy przede wszystkim uderzyć w jego system wartości, normy kulturowe, światopogląd społeczeństwa, relacje społeczne i instytucje . Na dalszym etapie wprowadza się w powstałą pustkę nowy system wartości i wzorce kulturowe, wszczepiane skutecznie z zewnątrz (marksizm kulturowy). Modelowy przebieg operacji jest rozplanowany następująco:

  1. Demoralizacja (15-20 lat) – reedukacja jednego pokolenia. Umiejętna indoktrynacja społeczeństwa tak, aby – jak chciał Gramsci – z czasem samo podejmowało decyzje zgodne z oczekiwaniami wroga. Działania przeprowadzane są w trzech wiodących obszarach: idee (religia, edukacja, media, kultura), struktury państwowe i społeczne oraz życie rodzinne i społeczne. Chodzi o rozmiękczenie wiary, odebranie autorytetu kościołowi, obniżanie poziomu edukacji, wynaturzanie norm kulturowych, niszczenie życia społecznego, relacji międzyludzkich, zastępowanie tradycyjnych instytucji czy organizacji społecznych nowymi. Tworzenie i podtrzymywanie mechanizmu niezaspokojonych potrzeb. Wprowadzanie nowomowy, zastępowanie słów i idei za nimi się kryjących nowymi pojęciami.

  2. Destabilizacja (2-5 lat) – rozregulowanie relacji społecznych, instytucji i organizacji. Generowanie atmosfery walki, radykalizacja stosunków społecznych, podburzanie jednych przeciw drugim, rozwarstwianie i skłócanie społeczeństwa, dezawuacja, obśmiewanie i bezustanna krytyka tradycji i norm kulturowych (ważne zagadnienie – teoria krytyczna); budowanie atmosfery kłótni i społecznego rozłamu. Czarni przeciwko białym, geje przeciwko kościołowi, sekta smoleńska przeciwko sekcie pancernej brzozy itd. – wrogów można wymyślać w nieskończoność.

  3. Kryzys (kilka miesięcy) – sytuacja, w której organa państwa przestają właściwie funkcjonować. Pojawiają się samozwańczy eksperci, zazwyczaj ci sami, którzy na etapie demoralizacji wchodzili w struktury władzy i sterowali opinią publiczną. Bezmienow jako przyklap podaj Iran, gdzie nagle, jak spod ziemi, wyrosły komitety rewolucyjne w momencie, gdy nikt o żadnej rewolucji jeszcze nie słyszał. Komitety przejęły władzę sądowniczą, ustawodawczą i wykonawczą, a wszystko zostało złożone w rękach jednego, wskazanego człowieka.

  4. Normalizacja – Jeżeli poprzednie trzy etapy przebiegły pomyślnie, społeczeństwo traci zdolność konsolidacji, samodzielnego myślenia i gotowe jest akceptować wprowadzanie porządku na nowych warunkach. W skrajnym przypadku pozostają tylko dwa rozwiązania – wojna domowa lub inwazja.

Uwaga – lansowanie i wprowadzanie idei "społeczeństwa otwartego" (Karl Popper) jest warunkiem skutecznego przeprowadzania całej operacji.

Wg Bezmienowa proces demoralizacji społeczeństwa w USA przebiegł perfekcyjnie. Fragment wypowiedz Bezmienowai z 1984 r.: "W ciągu ostatnich 25 lat osiągnął taki poziom, że nawet towarzysz Andropow i jego eksperci w najśmielszych swoich oczekiwaniach nie marzyli o takim sukcesie. Większość tej pracy została wykonana przez Amerykanów Amerykanom. Stało się tak za sprawą braku moralnych standardów." Rezultatem jest wyedukowane w nowym kluczu pokolenie lat 60. zajmujące stanowiska w rządzie, służbie cywilnej, biznesie mediach i systemie edukacji. Pokolenie skażone rewolucją seksualną, z którego rugowano tradycyjne wartości i normy moralne, pojęcia dobra wspólnego, wyrzeczenia, ofiary, patriotyzmu, czy duchowego wzrostu.

Funkcje myślowe tak zindoktrynowanego, zepsutego społeczeństwa są tak zdegradowane, że wg. Bezmienowa wręcz niemożliwym jest przywrócenie im autonomii: "Nie możesz zmienić ich umysłów, nawet jeśli przedstawisz im prawdziwe informacje, nawet jeśli udowodnisz im, że białe jest białe, a czarne jest czarne, ciągle nie możesz zmienić podstaw ich percepcji i logiki zachowań. Innymi słowy, proces demoralizacji jest kompletny i nieodwracalny, Aby zmienić społeczeństwo, potrzeba kolejnych 20 czy 15 lat edukacji nowego pokolenia. Edukacji patriotów i ludzi myślących zdroworozsądkowo, którzy działaliby na rzecz społeczeństwa…"

W oparciu o: Marzena Nykiel: Pułapka gender.

#marksizmkulturowy #wojnaidei #komunizm #indoktrynacja #swiatopoglad #tajnesluzby