Data: 08.06.2020 15:52

Autor: Monte

Świetny wpis, postuje go w orginale po angielsku dla was #4konserwy

A note on the psychological warfare against European men on a sexual level.

Note how the mainstream always seeks to present the White guy as weak and unattractive, often contrasted to an athletic and exotic 'Other'. Also, note that whenever a mixed-race couple is shown (in commercials etc.) it is basically never a White man involved.

This is not a coincidence. It is part of an ongoing demoralizing campaign against White men.

What can we do to reverse this image? We can post physique!

We must embody lord Byron's cultured thug.

Getting jacked and training MMA is not only good for an increasingly insecure urban environment. It is also a good way to counter the narrative of the White guy as a limp-wristed loser. Thus it is not only a service to yourself, but also to your biocultural brothers.

Remember, this low-intensity culture war takes place on many levels, and the proper response is always to become the best version of yourself.

#gloriouspill #4konserwy #bekazlewactwa #samorozwoj #lurkokoksy

Data: 05.06.2020 21:04

Autor: Monte

Chciałbym trafić na ten wpis na początku swojej przygody z #silownia .

Ponieważ nie stracił bym tyle czasu – tak więc ten wpis będzie dla osób początkujących szczególnie szczupłych, którzy chcą mieć ciała Greckiego Boga, ale nie wiedzą kompletnie nic o "teorii". Krótka i zwięzła pigułka wiedzy ;)

MINDSET:

Tak więc zacznę o najważniejszym – odpowiednim podejściu i "mindsecie".

Motywacja jest zgubna, nikt nigdy nic nie osiągnął na motywacji, ważne jest poświęcenie bo to jest ciężka praca, którą wykonuje się przez długie lata.

Podstawy budowania masy i dieta – mindset.

Użyje metafory, jeżeli weźmiesz #gloriouspill będziesz się słuchać nauki oraz historii, będziesz podążać ścieżką ku chwale, jeżeli jesteś lewakiem będziesz się słuchać uczuć. Wielkość mięśni to efekt uboczny siły, progresujesz podnosząc więcej na następnej sesji – rośniesz, a jeżeli będziesz nawigować według uczuć czyli że czujesz się zmęczony czy że czujesz że zjadłeś dużo – nie będziesz progresować, musisz się kierować chłodną kalkulacją, musisz to widzieć bardziej przez pryzmat matematyki. Rozwinięcie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=hXdHMHtZ_1M

Przechodzimy do nauki:

Dieta:

Bez paliwa daleko nie zajedziesz dlatego liczymy kalorie aplikacją Fitatu (gorąco polecam) ale są także alternatywy. Ta aplikacja pomoże Ci w doborze ile potrzebujesz dziennie kalorii. Ja osobiście z rana w minute robie sobie jadłospis na cały dzień, a później sobie robię dania według tego planu, wystarczy wejść w wprawę, szczególnie jak już masz tam swoje dania pododawane. Trzeba sie nauczyć jeść wiedzieć ile to jest dużo i jeszcze dla osób odchudzających się to kompletna podstawa jeżeli chcą zrzucić kilogramy – liczyć kalorie.

Zasada jest prosta jeżeli potrzebujesz dziennie 2000 kcal dodajesz 500kcal – tyjesz, odejmujesz 500kcal – chudniesz.

Budowanie mięśni i hipertrofia:

Tak więc samo machanie ciężarami nic Ci nie da i nie słuchaj się "jak byś ogródek przekopał to byś dopiero przypakował", etc – nie nie przypakujesz (tym sposobem każdy ogrodnik byłby w mr. olympia). Aby przybrać masy mięśniowej musisz doprowadzić do uszkodzenia włókien mięśniowych wtedy odbudowywują się większe i silniejsze, a żeby do tego doprowadzić musisz doprowadzić do upadku mięśniowego podczas treningu (czyli gdy podnosisz ~80% maksymalnego obciążenia i sztanga idzie coraz wolniej w górę). Oczywiście trenujemy czysto siłowo FWB (full body workout) z wolnymi ciężarami, żadnej izolacji.

7 świętych zasad hipertrofii:

https://www.youtube.com/watch?v=UdYz8P4T8M4&t

nauka dalej:

jak buduje sie mięśnie:

https://www.youtube.com/watch?v=5OUpoGR-2NM&t

Plan treningowy:

Linkuje do Sheriko kiedyś znalazłem na jakiś czanch, możesz sobie tam pobrać i edytować – zmienić maksy na swoje maksy i automatycznie Ci policzy, będziesz mieć pojęcie jak wygląda taki plan treningowy i w jaki sposób ćwiczyć.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cfn4wy-9lc3mO5ObkoBU_Bf2GUtkr42gCyZS_hzeD4I/htmlview#

Plan treningowy dla początkujących

Sheriko

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1A8YmCRV8hL4VFdMtuSzNAM_0wjPF4lj1HxHFEnMVers/htmlview#

A tu dla średnio zaawansowanych

Ale zalecam trenera personalnego by pokazał jak wykonywać cwiczenia by nie zrobić sobie krzywdy, jak je robić poprawnie i by napisał program treningowy pod was. Ale dla biedaków te linki mogą być przydatne+ yt jak to wykonywać poprawnie.

Tak więc do dzieła w rok możesz przybrać 10kg masy mięśniowej, zrób sobie wyzwanie podejmij się #ironteample i na następne wakajce wróć 10kg cięższy z ciałem Greckiego Chada i będziesz MOGGować każdego sojarza i lewaka. ( ͡º ͜ʖ͡º)

#silownia #lurkokoksy #wyzwanie10kg #cwiczzlurkiem #mikrokoksy