Data: 30.05.2020 10:02

Autor: donislawdev

#donislawdev <-- Obserwuj

Wystartowałem niedawno z blogiem na temat GameDevu, obrałem sobie za cel publikowanie zysków/statystyk z moich gier przeglądarkowych + mobilnych. No a w przyszłości opublikowanie statystyk z mojej gry na PC (no w sumie muszę ją najpierw stworzyć( ͡° ʖ̯ ͡°)). Może kogoś zainteresuje taka tematyka:

Blog

Wcześniej publikowałem swoje wpisy na różnych stronach, jednakże postanowiłem wszystko zebrać w jedno miejsce, poprawić + zaktualizować + dodać/dodawać nowe rzeczy. Na blogu dziele się informacjami na temat liczby pobrań (Google Play, Amazon Store, App Store, itch.io), informacjami na temat zysków (Unity Ads, Chartboost, Kongregate, Crazy Games) i w sumie pada też tam masa różnych innych danych. Jeśli ktoś obserwuje mój tag, to wie, iż tworzę grę o Yerba Mate, co do Tycoona o Yerba Mate, to pracę nad nim wciąż trwają, wkrótce podam więcej informacji (postaram się wydać grę przez Lurkerem V3).

*Jestem amatorem, nie jest to blog profesjonalisty.

** Jeśli ktoś chciałby śledzić postępy moich gier, nowe wpisy na blogu to zapraszam do obserwowania #donislawdev

*** Mam nadzieje, że tagi tutaj działają(。◕‿‿◕。)

#gamedev #gry #tworczoscwlasna

JavaScript - Mario #22

Data: 07.04.2020 00:28

Autor: EQS

youtu.be

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

W dzisiejszym odcinku prze-aranżujemy nasze pliki oraz kod tak, aby móc bez problemowo przenosić Mario pomiędzy poziomami.

#gamedev #nauka #programowanie #javascript #gry #eqs

JavaScript - Mario #21

Data: 04.01.2020 01:49

Autor: EQS

youtu.be

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

W dzisiejszym odcinku zajmiemy się przygotowaniem dwóch nowych skryptów oraz kodu odpowiadającego za kontrolę masztu i flagi, którą Mario zdejmuje po przejściu danego poziomu.

#eqs #ciekawostki #gamedev #programowanie #nauka #naukaprogramowania

JavaScript - Mario #20

Data: 21.12.2019 13:50

Autor: EQS

youtu.be

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

W dzisiejszym odcinku zajmiemy się skryptem pocisku, który wystrzeli mario po zjedzeniu kwiatka.

#programowanie #eqs #gamedev #javascript

JavaScript - Mario #18

Data: 30.08.2019 20:28

Autor: EQS

youtu.be

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

W dzisiejszym odcinku zajmiemy się stworzeniem trzech rodzajów grzybów oraz bloczka, z którego będą wypadać.

Pliki z tego odcinka: https://github.com/EqsGIT/Mario/tree/Mario_Ep18

#nauka #gamedev #programowanie #ciekawe #eqs

JavaScript - Mario #17

Data: 24.08.2019 14:52

Autor: EQS

youtu.be

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

W dzisiejszym odcinku zajmiemy się stworzeniem poruszającej się platformy, która będzie mogła nas przetransportować między oddalonymi od siebie kawałkami mapy.

Pliki z tego odcinka: https://github.com/EqsGIT/Mario/tree/Mario_Ep17

#programowanie #javascript #nauka #ciekawostki #eqs #gamedev

JavaScript - Mario #16

Data: 21.08.2019 11:09

Autor: EQS

youtu.be

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

W dzisiejszym odcinku zajmiemy się stworzeniem poruszającej się platformy, która będzie mogła nas przetransportować między oddalonymi od siebie kawałkami mapy.

Pliki z tego odcinka: https://github.com/EqsGIT/Mario/tree/Mario_Ep16

#nauka #javascript #gamedev #ciekawostki #eqs

JavaScript - Mario #14

Data: 27.07.2019 17:26

Autor: EQS

youtube.com

W filmach z serii "JavaScript – Mario" prezentuje jak za pomocą html, css i js napisać grę w stylu Mario, którą będziemy mogli odpalić w naszej przeglądarce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić was do stworzenia tej, jak i innych gier, które sami wymyślicie.

Dzisiejszy odcinek poświęcimy na optymalizację kodu odpowiedzialnego za kolizję między obiektami, aby w następnym móc zabrać się na dodawanie nowości.

Pliki z tego odcinka: https://github.com/EqsGIT/Mario/tree/Mario_Ep14

#nauka #gamedev #ciekawostki #programowanie #gry #eqs

Data: 03.07.2019 23:09

Autor: Bartek

Ostatnio sporo grafik rysowałem, ale ogarnąłem już wiele rzeczy. Mam tilemape, także teraz w połączeniu z moimi skryptami robienie tej gry przypomina trochę grę w mario makera 2 xD. Liście spadające dodałem, tekstury wymieniłem ( ͡º ͜ʖ͡º). Dodałem jak widać wyświetlanie samouczków, gdy gra jest skompilowana podczas tego trwa płynne slowmo, tutaj na gifie tego nie widać, bo po pierwsze zapis nieco stratny, po drugie nagrywane prosto z okienka deweloperskiego w unity, które ma słabą jakość. Ogólnie uważam że liście fajnie wyglądają, nic tylko kleić dalej. Dziś planuje skończyć tutorial, następnie porobie cutscenke, dźwięki i… Można robić poważne levele.

#programowanie #gry #gamedev

Data: 29.06.2019 22:45

Autor: Bartek

Nie od razu Rzym zbudowano. Dzisiaj powoli zacząłem ogarniać tilemape i spirty do poziomu, drzewa wiem że do poprawy, wrzuciłem można powiedzieć "placeholdery". Jeszcze dorobie spadające liście i poprawię tektury. Obraz dzieje sie w retrospekcji, dlatego na obraz z kamery nałożony jest lekki filtr sprawiający, że niektóre tekstury mają lekko blade kolory

#gamedev #programowanie #gry