@malcolm

16.05.2020 17:52

@Gwiazda_Poranna, W okoperss to pewnie by wyszło że najwięcej LGBT jest w konfederacji również..

@raptor

16.05.2020 16:50

@Gwiazda_Poranna, ipsos dla oko pres xd

W chuj wiarygodne badanie xd

@stawo73

16.05.2020 17:04

@raptor, Ja myślę, ze to wcale nie musi być sfałszowane. Lewica od zawsze przecież była przeciw 500+ i innym programom skierowanym do polskich „dzieciorobów”. Gdyby jednak zadano pytanie o redukcję programów wsparcie dla „uchodźców”, gejów czy Żydów, to wyniki byłyby całkowicie odwrotne. To tylko pokazuje kto kogo wspiera, a nie kto jest bardziej lub mniej socjalny.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 17:08

@raptor, Przecież narodowo socjalistyczny człon konfederacji popiera wszelkie tego typu programy, ich kandydat bosak nawet pisał o tym na twitterze i nie widziałem żeby program krytykował i chciał by na dzieciorobów zasiłki zostały zlikwidowane.

A większość lewicowych wyborców oczekuje od programów socjalnych opłacalności i przede wszystkim ochrony pracownika i zapewnienia godnej pracy, a nie rozdawnictwa. Ci wyborcy od rozdawnictwa już dawno poszli za pis a ci radykalniejsi za kompromitacją.

@stawo73

16.05.2020 17:22

@Gwiazda_Poranna,

cytat:

"A większość lewicowych wyborców oczekuje od programów socjalnych opłacalności"

:D Utrzymanie jednego uchodźcy kosztuje znacznie więcej niż 500 złotych (nie wliczając kosztów społecznych) i nie jest to żadna opłacalna inwestycja, a wręcz przeciwnie. Statystyczny „uchodźca” nigdy nie spłaci wyłożonych na niego pieniędzy, no chyba że ubogaceniem kulturowym.

Natomiast dziecko korzystające z programu 500+ przez 18 lat jego pobierania będzie kosztowało podatnika 108 tysięcy + kilka procent obsługi programu, czyli to jest tyle, ile przeciętnie zarabiający człowiek płaci w podatkach w ciągu 2-3 lat po rozpoczęciu pracy. Znakomita inwestycja.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 17:26

@stawo73,

Utrzymanie jednego uchodźcy kosztuje znacznie więcej niż 500 złotych

Bądź prawakiem, nie miej żadnego argumentu, szybko pisz o imigrantach. XD

przez 18 lat jego pobierania będzie kosztowało podatnika 108 tysięcy

No tak, dlaczego polski podatnik ma to sponsorować, podaj sensowne argumenty.

czyli to jest tyle, ile przeciętnie zarabiający człowiek płaci w podatkach w ciągu 2-3 lat po rozpoczęciu pracy.

Kurwa, czyli nie przeszkadza ci że przeciętny podatnik musi 2-3 lata jebać na utrzymanie jednego bąbelka? Nie no kurwa, brawo.

W sumie jak widzę takie brednie, to pewnie tacy jak ty nawet by popierali pis, gdyby pis ogłosił program pomocy inwestycji oszczędności i oszczędności polaków rząd by przejął by mądrzej je inwestować, w końcu skoro polacy trzymają kasę na kontach znaczy że nie wiedzą co z nimi zrobić XD

Narodowe socjaluchy, jak mi was żal.

@stawo73

16.05.2020 17:34

@Gwiazda_Poranna,

"Bądź prawakiem, nie miej żadnego argumentu, szybko pisz o imigrantach. XD"

Bądź lewakiem z pamięcią złotej rybki, który nie pamięta, że w poprzednim komentarzu pisał o tym, ze lewica oczekuje od programów socjalnych opłacalności :D

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 17:39

@stawo73, Tak, polscy wyborcy lewicy właśnie czegoś takiego chcą.

Bananowcy uciekli bardziej do Hołowni, ci ultrasocjalni do PiS, ci narodowosocjalistyczni do konfy.

Nie wiem, czy twój rozumek nie może pojąć tego, że wyborcami z lewej podzielili się na cztery grupy, a osoby które zostały przy lewicy to w sumie te najmniej radykalne. Brzmi to dziwnie, ale jak spojrzysz na to co głoszą ludzie ja hołownia, pis i bosak, to oni wszyscy są znacznie bardziej lewi od lewicy.

@stawo73

16.05.2020 17:51

@Gwiazda_Poranna,

"Tak, polscy wyborcy lewicy właśnie czegoś takiego chcą."

To gdzie jest w tym ta opłacalność? W ubogaceniu kulturowym?

"Brzmi to dziwnie, ale jak spojrzysz na to co głoszą ludzie ja hołownia, pis i bosak, to oni wszyscy są znacznie bardziej lewi od lewicy."

Co mnie obchdzi PIS czy Hołownia. W tym wpisie próbowałeś udowodnić, ze wyborcy Konfederacji są bardziej socjalni niż wyborcy Lewicy, a ja ci udowodniłem, że nie jest to prawdą, bo należy patrzyć calościowo a nie tylko przez pryzmat stosunku do jednego programu.

I na dzisiaj dosyć. Jeśli coś, to ewentualnie odpowiem jutro.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 17:58

@stawo73,

Bądź prawakiem.

Nie potraf odpowiedzieć nic na fakt, że konfederacja bardziej kocha zasiłki i rozdawnictwo nawet niż lewica.

Wmawiaj komuś że kocha imigrantów, bo nic nie potrafisz odpowiedzieć.

Co mnie obchdzi PIS czy Hołownia. W tym wpisie próbowałeś udowodnić, ze wyborcy Konfederacji są bardziej socjalni niż wyborcy Lewicy, a ja ci udowodniłem, że nie jest to prawdą, bo należy patrzyć calościowo a nie tylko przez pryzmat stosunku do jednego programu.

A ja ci udowodniłem że pierdolisz głupoty. Cała twoja odpowiedź opiera się o "hurr durr imigranty kosztują wincyj niż pińcet plus". Tyle że pińcet plus to koszt miliardów złotych każdego roku.

A że wg ciebie socjaluchu fajnie by było, jakby państwo zabierało całe oszczędności człowieka i wydawało na patoli i dzieciorobów, bo to się opłaca, to już inna sprawa. Szkoda że tacy ludzie mają prawo wyborcze.

Bez odbioru.

@stawo73

16.05.2020 16:48

@Gwiazda_Poranna, Andrzej Sadowski z CAS: Od 1 lipca (2019) program 500+ nie jest już programem socjalnym (…) Jest to de facto program największej redukcji opodatkowania dla polskich rodzin (…) jest programem typu cash back. Właściwa wypowiedź od 26:30.

https://www.youtube.com/watch?v=t9dqnQOA8GA&feature=youtu.be&t=1590

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 17:09

@stawo73, Aha. To dobra, niech ten miły pan da mi 50000 złotych, ja mu oddam 45000 i nazwiemy to programem oddawania pieniędzy polskim podatnikom XD

Ja nie wiem jak głupi są polscy wyborcy, że w takie głupoty wierzą.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 17:29

@stawo73, No niezbyt:

Andrzej Sadowski (ur. 4 lutego 1963 w Przasnyszu[1]) – polski ekonomista, publicysta gospodarczy, prezydent Centrum im. Adama Smitha.