Sylwester L. podobno popełnił dokument o pedofilii wśród celebrytów, premiera za parę dni w tvp

Data: 19.05.2020 19:48

Autor: Gwiazda_Poranna

wirtualnemedia.pl

Jak sądzicie, co z tego wyjdzie. Będzie kupa, kiepska propaganda jak to w tvp, czyli coś na poziomie smoleńska, czy może podadzą chociaż jedno nazwisko i przyczynią się do jakiegoś oskarżenia i skazania?

Przypomnę wam, że jest to taka trochę odpowiedź na film Sekielskiego, jego film doprowadził do przyznania się kilku księży katolickich przed kamerami do gwałcenia dzieci.

Porzućmy na chwile niechęć do siebie, i powiedźcie z sensem co sądzicie o tym filmie. Tylko bez waszego standardowego biadolenia i teorii spiskowych o reptylianach i spisku marksistów z księżyca. #polska #ciekawostki #telewizja

@Macer

19.05.2020 21:15

@Gwiazda_Poranna, ten film powstal x lat temu wiec jak moze byc odpowiedzia na sekielskiego?

@radudzik

19.05.2020 21:19

Tego całego "Sylwestra L." to za coś skazano skoro coś "popełnił"?

@Gwiazda_Poranna

20.05.2020 15:42

@Macer, Czyli film który ma mieć premierę w środę powstał lata temu?

Hmm, dobrze się czujesz?

@Macer

20.05.2020 16:53

@Gwiazda_Poranna, czasami „premierą” nazywa sie puszczenie danego tworu po raz pierwszy w danym medium. film kinowy moze miec premierę telewizyjną.

Latkowski zajmuje sie tym tematem juz kilkanascie lat.

https://wyborcza.pl/1,76842,16185587,Latkowski__czlowiek_z_przeszloscia__skazany_za_wymuszenie.html

https://www.wprost.pl/blogi/sylwester-latkowski/8002591/pedofile-z-wyzszych-sfer.html

o tym filmie juz pare lat temu slyszalem, ze byl przygotowany. ale teraz faktycznie sprawdzam i widze ze chyba jeszcze nie wyszedl. nie wydaje mi sie ze nalezy na niego patrzec jako na odpowiedz, raczej jako na uzupelnienie.

@Gwiazda_Poranna

20.05.2020 16:55

@Macer, Czemu nie potrafisz po męsku przyznać że źle przeczytałeś, nie miałeś racji a ja ją miałem.

Zamiast tego produkujesz jakiś długi nudny wywód, i na końcu stwierdzasz że w sumie miałem rację, ale boisz się przeprosić i przyznać do błędu.

Nara.

@Macer

20.05.2020 21:38

@Gwiazda_Poranna,

Czemu nie potrafisz po męsku przyznać

did you just assume my gender? spierdalaj cis-faszysto.