@bmbcz01

21.07.2019 20:43

@Kamien23, Właśnie sobie uświadomiłem, że od ponad pół roku nie kupiłem żadnego produktu od PG a kiedyś z tych marek korzystałem. Mam na myśli gilette, old spice i blend a med.

No i możliwe, że pomyślało tak więcej osób, bo patrząc na wyniki finansowe to przychody PG w Q1 2019 były o miliard niższe niż w Q4 2018 i nawet nie pokonali Q1 2018, bo zaraportowali mniej o 100 milionów niż przed rokiem.

@Kamien23

21.07.2019 20:58

@bmbcz01, get woke go broke

@bmbcz01

21.07.2019 21:07

@Kamien23, Pokopałem trochę w danych finansowych i z tego co widzę to w kategorii grooming mają spadek o 8%. Nie ma podziału na marki, ale elektroniczna część tej kategorii (np. brown) zaliczyły wzrost, zatem marka gilette musiała spaść mocniej. W tych 8% uwzględnione jest 2% uzyskane ze wzrostu cen.