Data: 16.05.2020 12:41

Autor: Gwiazda_Poranna

Poważne pytanie przed wyborami.

Wielu z was to prawacy, pewnie kompromiracja to wasz wybór. Jak więc wiążecie fakty, że z jednej strony konfa do sejmu weszła na hasłach wolności gospodarczej i kapitalizmu, a kandydat konfy jest najbardziej socjalistycznym i lewackogospodarczym kandydatem w tych wyborach?

-popiera rozdawnictwo 500 plus i chce nawet rozszerzać ten program, https://twitter.com/krzysztofbosak/status/1050421045482668032

-chce centralnie sterowanej gospodarki planowanej,

https://www.donald.pl/artykuly/PbUSmxoR/bosak-trzeba-nieco-spowolnic-tworzenie-nowych-miejsc-pracy

-chce podatków progresywnych,

https://www.donald.pl/artykuly/EVd5xdrC/bosak-jak-zandberg-uwazam-ze-podatki-powinny-byc-progresywne

-uważa że zakaz pracy w niedziele to forma kapitalizmu (obrazek niżej),

-poparł w sejmie dodatek dla emerytów zwany trzynastą emeryturą,

-wspólnie z kolegami ten kandydat opracował program wg którego chociażby rozbudowę podatków, w tym także od nieruchomości.

https://www.tvp.info/46839633/bosak-popelnil-wieksze-i-grozniejsze-przestepstwo-niz-pochwalanie-rabunku-i-kradziezy-mocne-slowa-korwinmikkego

Pomyślcie jaki byłby kwik, i jak by został zwyzywany od komuchów inny kandydat głoszący tak bardzo marksistowskie i komunistyczne postulaty.

#polityka #wybory #polska #pytanie

@stawo73

16.05.2020 15:40

@Gwiazda_Poranna, Widzę, że manipulować to chyba nauczyłeś się od swojego mistrza z awatara. Któż innym bowiem mógłby napisać, ze chęć zmiany systemu podatkowego, którego elementem jest likwidacja najbardziej szkodliwych podatków i zastąpienie ich mniej szkodliwymi, to „rozbudowa podatków”. Natomiast powstrzymanie masowej imigracji, która skutkuje utrzymywaniem niskich płac i zmienia strukturę etniczną to „gospodarka centralnie planowana” :)

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 15:48

@stawo73, Widzę że wklejanie cytatów to dla ciebie manipulacja.

No cóż.

Któż innym bowiem mógłby napisać, ze chęć zmiany systemu podatkowego, którego elementem…

Bla bla bla bla, piękne puste słowa, w sam raz wchodzące w głowy niezbyt bystrych neoliberałów. Tylko gdzie konkrety, gdzie sposób w jakich chce do tego dojść? Otóż cytaty z bosaka pokazują, że on chce ten cudowny system podatkowy oprzeć chociażby na centralnie sterowanej gospodarce, czy na podatkach progresywnych. Czy to nie socjalizm?

Poza tym, to co napisałeś, nie jest sprzeczne z socjalizmem. Twoja definicja nie kłóci się z socjalistycznymi poglądami gospodarczymi. Każdy chce jak najlepiej.

Natomiast powstrzymanie masowej imigracji, której celem jest utrzymywanie niskich płac to „gospodarka centralnie planowana”

Spowolnienie gospodarcze nie redukuje imigracji zawodowej. Już Korwin go dobrze podsumował po tych jego bredniach. Skoro najpierw brunatni przyjaciele krzyczeli że emigranci jadą do innych krajow i swoją pracą wspierają tamte gospodarki a nie nasze, to dlaczego teraz płaczą że imigranci u nas robiąc dokładnie to samo, jednak niszczą gospodarkę. Korwin już dawno poznał się na brunatnych chłopakach.

Poza tym, spowolnienie gospodarcze doprowadza do tego, że imigrantom zarobkowym po prostu nie opłaca się przyjeżdżać zarabiać do nas. Czyli wg bosaka najlepszym sposobem na powstrzymanie imigracji np z Ukrainy jest takie rozjebanie gospodarki, by polacy nie byli dużo bogatsi od ukrainców.

Może nie wiesz, w twojej socjalistycznej główce się to nie mieści, ale wysokie pensje wiążą się rozwojem i gospodarką która nie musi być specjalnie spowalniana. Powstrzymanie imigracji w rozwiniętych gospodarkach nie polega na rozpierdalaniu swojej gospodarki, czego chce bosak, a na ograniczaniu dostępu do pracy imigrantów z innych krajów. Myślałem że to proste, ale brunatni socjaliści nie potrafią tego pojąć.

@Gra_Melodia

16.05.2020 14:08

@Gwiazda_Poranna, Tylko mi nie odpowiedziałaeś, rozumiem że trafiłem w punkt xD

@Gra_Melodia

16.05.2020 13:27

@Gwiazda_Poranna, Patrząc na to, jakie ścierwo masz w awatarze, myślę że tylko tu prowokujesz nas…

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 14:39

@Gra_Melodia, Po pierwsze, nie siedzę tutaj non stop. Dlatego ci nie odpowiedziałem bo uwaga, dopiero teraz się zalogowałem na portal.

Po drugie, ataki at personam nie są nawet specjalnie warte uwagi. Widocznie nie masz żadnych argumentów.

Po trzecie, jeśli cytowanie tego co głosił kandydat, na temat kluczowych elementów gospodarki to prowokacja, to już nie wiem co ci mam napisać.

Socjaliści tak już mają niestety, że żyją w swoim świecie bajek. Przynajmniej się wam tam dobrze żyje.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 15:00

@Gra_Melodia, Jeśli mój awatar godzi w twoje uczucia, i chcesz użyć potęgi poprawności politycznej bym go zmienił to pomyliłeś adresy.

Smutne, że pod ciekawym wątkiem o socjalizmie tak zwanej prawicy, wielu boi się konfrontacji z prawdą, zamiast tego szuka tematu do prowokacji czy obrażania.

@Gra_Melodia

16.05.2020 15:23

"Wielu z was to prawacy, pewnie kompromiracja to wasz wybór"

Pomyliłeś adresy xD

@ProsiakZnadJeziorWarmii

16.05.2020 13:09

@Gwiazda_Poranna, Bosak mówi o 500+

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3027400677349398&id=639644796125010

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 13:17

@ProsiakZnadJeziorWarmii,

Nigdzie nie mówi żeby to likwidować, popiera je ciągle. Tylko raz popiera pisowską wersję, a raz tylko nieznacznie się odsuwa od skrajnego lewactwa, uważając że na dziecko powinny być ogromne ulgi. Wiele to nie zmienia. Problem dalej taki sam pozostaje.

Może nie rozumiesz, ale, 500 plus to program który miał poprawić dzietność. Nie poprawił. Powinien trafić do kosza, jako bardzo poważne źródło inflacji.

@ProsiakZnadJeziorWarmii

16.05.2020 13:49

@Gwiazda_Poranna, przecież tutaj mówi, że jakby miał możliwość zmiany 500+ na ulgi od podatków to by to zrobił. Czyli jednak za likwidacją jest. I takie ulgi podatkowe na ubrania czy jakieś akcesoria dla dzieci sprawiłyby, że rodzice wydawaliby na dzieci a nie na piwo. I na dodatek te ulgi nie byłyby brane z naszej kieszeni jak 500+.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 14:58

@ProsiakZnadJeziorWarmii,

przecież tutaj mówi, że jakby miał możliwość zmiany 500+ na ulgi od podatków to by to zrobił. Czyli jednak za likwidacją jest.

Nie, za przesunięciem 500 plus z kasy dawanej do ręki, na ulgi. Różnicy nie widzę, dalej to rozdawanie pieniędzy za gówniaki.

I takie ulgi podatkowe na ubrania czy jakieś akcesoria dla dzieci sprawiłyby, że rodzice wydawaliby na dzieci a nie na piwo.

Aha, fajnie. Co jeszcze, może będą skakać po chmurkach z radości? Wiesz, że budżet domowy to znacznie więcej niż 500 zł, a takie ulgi czy bonu już teraz istnieją i nie można za nie kupować alkoholu czy fajek. Co nie przeszkadza nikomu w kupowaniu większej ilości wódy czy fajek. Bony czy ulgi wydadzą na jedzenie czy rachunki, a oszczędzoną kasę na wódę. A zapłacą za to podatnicy.

I na dodatek te ulgi nie byłyby brane z naszej kieszeni jak 500+.

Aha, pieniądze biorą się z kosmosu, super. Nie ma to jak lewacka ekonomia. Może biorą się z kieszeni rządu, bo w końcu PiS dał, znaczy że dali ze swojego, tak samo z bosakiem, bo skoro bosak dał, to dał ze swojego?

@ProsiakZnadJeziorWarmii

16.05.2020 15:26

@Gwiazda_Poranna, co do ostatniego akapitu: nie chodzi mi że pieniądze są brane z powietrza tylko że po prostu to będzie likwidacją VATu na te produkty. To znaczy że nie państwo będzie dawać tylko nie będzie dostawać z podatku. Czyli więcej zostaje w kieszeni kupującego.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 15:31

@ProsiakZnadJeziorWarmii, Aha, czyli zabieraniem podatnikom nie jest tworzenie grupy uprzywilejowanych, których nie będzie dotyczyła cześć podatków?

Aha. No, super, sprawiedliwe. Poza tym, dlaczego nie obniżyć podatków na rzeczy niezbędne do życia dla wszystkich, zamiast traktować dzieciorobów jak grupę uprzywilejowaną? Chyba że wierzysz w krzywą rostowskiego, w którą mateuszek też najwyraźniej wierzy.

@ProsiakZnadJeziorWarmii

16.05.2020 16:03

@Gwiazda_Poranna, jestem jak najbardziej za obniżaniem podatków, i tu masz racje że obniżka podatków na artykuły potrzebne do życia powinna być wprowadzana. I to chyba nawet lepszy pomysł niż te ulgi dla wybranych. Konfederacja też często wspomina o obniżeniu podatków. A i nie wierzę w krzywą Rostowskiego. Tak ogólnie to dopiero dziś się dowiedziałem że coś takiego istnieje :P

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 16:08

@ProsiakZnadJeziorWarmii, No widzisz, czyli jednak w wielu przypadkach się zgadzamy. Niestety polityka, a raczej zaślepienie miłością do określonych partii dzieli Polaków. Dlatego tak nas mogą dymać. Jeśli spojrzeć na działania, to po, pis, konfa, psl, czy czerwoni, to w gruncie rzeczy to samo. Ale przez to że nas podzielili, to nami rządzą.

@ProsiakZnadJeziorWarmii

16.05.2020 16:27

@Gwiazda_Poranna, tu masz rację bo ślepe patrzenie na jedną partię i niedostrzeganie jej wad to najgorsze co można zaobserwować wśród polskich wyborców. I tak jak mówisz PiS nas dyma jak chce, ale ich wyborcy nie widzą problemu bo ZA PEŁO było gorzej.

@Monte

16.05.2020 12:49

@Gwiazda_Poranna, Ja tam popieram, ale wolałbym bym rozwiązania pro rodzinne z Węgrzech one są bardziej skuteczne patrząc na ich sukces demograficzny.

I prawacy =/= wolnorynkowe libertariańskie oszołomy od Korwina :P

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 12:53

@Monte, Ja libertariański nie jestem, ale i tak ciągle gardzę skrajnymi socjalistami.

Ja to bym wolał kraj, bez durnego rozdawnictwa i okradania podatnika na rzecz płodzenia się patoli.

@Ijon_Tichy

16.05.2020 12:44

@Gwiazda_Poranna, Bo ja wiem… Mniejsze zło. Ma też sporo zalet. Poza tym konfederacja opiera swoją kampanię informacyjną m.in. na znoszeniu podatków, więc trochę przekłamujesz. Z resztą źródło TVP prowadzi intensywną kampanię manipulacji przeciwko konfederacji, dlatego informacje z TVP należy traktować z dużą ostrożnością.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 12:50

@Ijon_Tichy, Mniejsze zło od czego? Przecież to skrajny socjalista, w dodatku już kiedyś miał okazję zabłysnąć w polityce. To nie dość że lewy nacjonalista, to jeszcze jego CV jest bardzo bardzo ubogie.

ps. gdzie przekłamuje? Nie wiem, może nie zauważyłeś, ale podaję tylko cytaty z bosaka, i jedną reakcję Korwina na te brednie głoszone przez tego socjalistę. Czyli cytując kogoś, mogę przekłamywać?

W kompromitacji ilościowo większość stanowią narodowi socjaliści i środowiska związane z bosakiem, a nie wolnościowe. Weszli oni na plecach wolnościowców jak Korwin, a teraz wykorzystali sytuację i przejęli władzę wystawiając swojego kandydata, który głosi rzeczy sprzeczne z tym, co partia głosiła w kampanii.

@Ijon_Tichy

16.05.2020 12:57

@Gwiazda_Poranna, Nie jestem jakimś wielkim fanem konfy. Uważam, ze to mniejsze zło, bo nic lepszego nie widać.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 13:00

@Ijon_Tichy, Twoje życie, twój wybór. Jeśli pasuje ci aż tak socjalistyczny kandydat, w dodatku z taką przeszłością, CV i fakt, że przez lata Giertych był jego wzorem i to Giertych go za uszy wciągał gdzie tylko się dało, i jeśli ci to nie przeszkadza, to ok.

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 14:37

@Ijon_Tichy, Patrzenie wybiórcze polega na patrzeniu na całokształt, życiorys i przyglądaniu się członkom partii i to z kim współpracowali?

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 15:03

@Gra_Melodia, W czym mogę pomóc? Tam wyżej są twoje komentarze i moje odpowiedzi, czemu pod cudzy komentarz włazisz i siejesz zamęt, nie rób tak, to niemiłe. (╯︵╰,)

@Gwiazda_Poranna

16.05.2020 15:15

@Gra_Melodia,

https://www.youtube.com/watch?v=QnMqRTu4Rcc