@Ijon_Tichy

08.10.2019 08:13

@reflex1, Wartości ludzkiej egzystencji nie można mierzyć tylko gospodarką i portfelem, o czym świadczy upór z jakim środowiska lewicowe sza wszelką cenę starają się przeprowadzić reformę obyczajową, kulturową w społeczeństwach pozostających pod ich wpływem. Dlatego czuję się w obowiązku chronić moje dzieci i stawać w obronie wartości, które cenię.

Wierzę, że dobre reformy gospodarcze można realizować niezależnie od linii światopoglądowej danej partii. Marzy mi się u władzy partia, która nie tylko będzie blokować działania reform obyczajowych, które uważam za krzywdzenie dzieci, wtrącanie się do prywatnego życia rodzinnego oraz ogólne skrzywianie człowieczeństwa.

Idealna partia oprócz takiej ochrony wprowadzałaby rozsądne reformy gospodarcze. I nie ukrywam, że konfederacja poniekąd wychodzi naprzeciw moim oczekiwaniom, jako chyba jedyna parta. Choć wiem, że władza psuje i w każdej partii są kanalie i nieudacznicy, więc próżne są nadzieje, na to, że po wyborach – o ile w ogóle dostaną się do sejmu – pozostaliby oni wierni swoim ideałom.

@Moody

07.10.2019 21:41

@Piwniczak, mam zamiar głosować na Lewice mimo że poglądami gospodarczymi bliżej mi do Konfy z jednego powodu – cenię wolność wyżej niż pieniądze.

Let the minusstorm begin ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Cattaleya

07.10.2019 20:39

@Piwniczak, 60 groszy? Błagam Cię.

Odnośnie rozwinięcia i markistowskich, postępackich NGO-s.

Od paru lat lewica sukcesywnie tarasuje polską logosferę podpięta do finansowej kroplowki z zagranicy.

Powstała nawet kadra ,,zawodowych" rewolucjionistów w stylu lewinowskim, których jedyną aktywnością jest uczestniczenie w różnych manifestacjach organizowanych przez te same środowiska.

Element o wysokiej aktywności politycznej ma środki ma prowadzenie masowego duraczenia za pomocą róźnego rodzaju narzędzi.

Odnośnie wsparcia organizacji lewicowych w Polsce

– Markistowska partia Razem optująca za ,,demokratycznym socjalizmem" 2,4 mln zł dotacji za rok od 2016 r. 9,6 miliona w ciągu 4 lat.

– Lewicowe SLD 3,3 miliona zł dotacji za rok – 13,2 miliona w ciągu 4 lat.

– Cała masa lewicowych organizacji, która ma na celu ,,przeciwdziałanie przemocy" wspartych przez Fundusze Norweskie i Sorosa – lączna kwota 2,77 mln zł w 2016 r. Włączając w to inne lewicowe organizacje kwota ta rośnie do ponad 5 mln zł. (było na wykopie https://www.wykop.pl/link/4701037/ w-co-pompuje-sie-miliony-za-pomoca-fundacji-george-a-sorosa-w-polsce/

– Lewicowa Fundacja Batorego (założona z inicjatywy Jerzego Sorosa i związana z powyższymi)

– Marksistowski Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych

– Antifa i inne lewicowe środowiska i organizacje.

Część łącznej kwoty wsparcia do organizacji lewicowych/markistowski za rok 2016: Conajmniej 10 mlionów zlotych

Podejrzewam, że po dokładniejszym zsumowaniu wszelkich środków wzrosłoby to do 15 milionów w ciągu rok (jak ktoś chce to może dać jeszcze dotacje dla nowoczesnej i platfromy)

15 milionów złotych

za 4 lata przynajmniej 60 milionów złotych na samo markistowskie duraczenie

Wyobraźcie sobie jak widoczna byłaby propaganda organizacji ultranarodowej, gdyby miała takie środki na samą działalność agitatorską.

A przecież nie ma kłoptu, żeby małymi kroczkami z tym walczyć tak to robią w Izraelu.

https://www.pch24.pl/izrael-uderzy-w-lewicowe-organizacje-pozarzadowe--przyjeto-stosowne-ustawy,44603,i.html

Swoja drogą Partia Razem powstała w 2015 r. Warto postawić pytanie od ilu lat widzimy znacznie nasilenie działalności LGBT+

@false_nine

07.10.2019 19:10

@Piwniczak, to jest jeszcze nic, jakbyś zobaczył co się dzieje na portalach społecznościowych i blogowiskach to byś się za głowę złapał. Tu już nawet nikt nie ukrywa, że ludzi do pisania się wynajmuje za kasę, nawet o pozory już nikt nie dba. Wszyscy jadą po najcieńszej linii oporu.

@Ijon_Tichy

07.10.2019 18:51

@Piwniczak, Na SLD nie zagłosowałbym ze względu na popieranie przez nich zboczeńców z LGBT, jawnej deklaracji wprowadzania seksualizacji dzieci i całego gender – debilizmu ideologicznego. Ale SLD nie jest bardziej socjalistyczne od PiS. PiS pobił wszelkie granice rozdawnictwa socjalnego, zuchwałości i bezczelności w tym względnie, tak, że nawet starym komunistom do głowy coś podobnego by nie przyszło.

@Piwniczak

07.10.2019 18:55

@Ijon_Tichy, Masz rację. Pisałem na reddicie, że lewica może być koalicjantem pisu ale mnie tam wyśmiali https://www.reddit.com/r/Polska/comments/dejlrr/dlaczego_popieracie_lewic%C4%99/

@Ijon_Tichy

07.10.2019 18:57

@Piwniczak, Spoko. Właśnie dostałeś plus ode mnie na reddicie ;)

@Piwniczak

07.10.2019 18:59

@Ijon_Tichy, dzięki ( ͡º ͜ʖ͡º), ale nie musiałeś, bo to jest moje multikonto, bo szkoda mi marnować karmy na lewaków.

@reflex1

07.10.2019 19:43

@Ijon_Tichy, No i jak w tej Polsce ma być dobrze, skoro się patrzy nie na program gospodarczy/ekonomiczny, tylko na program „kulturowy”?

Przecież rządy SLD to były najbardziej liberalne rządy pod względem ekonomicznym.

Program gospodarczy Zandberga był według ekspertów najlepszym programem w wyborach 2015. Czy naprawdę chcecie rozjebać gospodarczo jeszcze bardziej państwo polskie, tylko dlatego ze bo PiS jest przeciwko „pedałom”?

Jak w Polsce ma być dobrze skoro głosujecie emocjami, a nie portfelem? Chuj w to ze mali przedsiębiorcy są waleni na każdym kroku nowymi podatkami, chuj w to że klasa średnia jest walona na każdym kroku na rzecz patologii, chuj w to ze od groma podatków idzie na jakiś fundusz kościelny, a nie ma na żłobki, chuj w to ze na tubę propagandową idzie od groma kasy, a nie na szpitale. Grunt ze pedały będą mieć nadal przejebane. Brawo Wy.

@Piwniczak

07.10.2019 19:49

@reflex1, tu akurat masz rację, że sld jako partia lewicowa była bardziej wolnorynkowa od "prawicowego" pisu, taki paradoks. ( ͡º ͜ʖ͡º)

@lisq

07.10.2019 19:52

@reflex1, weź pod uwagę że żyjemy w dość konserwatywnym kraju ludzi przyzwyczajonych do biedy i niewolnicznej pracy. "Klasa średnia" wydaje mi się być zdecydowaną mniejszością (nie wiem gdzie szukać wiarygodnych danych, mowię z obserwacji), więc to niejako naturalne że głosowane nie jest na tych którzy mają jakikolwiek plan na gospodarkę ;)

@Ijon_Tichy

07.10.2019 20:14

@reflex1, Ja jestem przeciwko socjalistom z PiS i przeciwko komuchom z SLD, czy też przeciwko przygłupom złodziejskim i nieudacznikom z PO-KO. Głosuję nie tylko ze względu na pomysły na temat gospodarki, ale również na pomysły 'kulturowe" – obydwie sfery są dla mnie istotne.

@reflex1

07.10.2019 23:29

@lisq, No to może czas to zmienić? I stworzyć prawdziwą klasę średnią. A nie powtarzać błędy przeszłości tworząc jedynie szlachtę i pospólstwo (oligarchię i biedotę). Niech Polska będzie krajem prawdziwie demokratycznym a nie powtórką z lat 30’ pomieszane z komunizmem.

@Ijon_Tichy, To może warto jednak zacząć głosować portfelem, a nie kulturowo. Tym pobudzisz gospodarkę a LGBT i tak będzie.

@lisq

07.10.2019 23:31

@reflex1, ja tego chcę, Ty tego chcesz, a polacy jak to polacy ;]

Tutaj nic nie dadzą najwnioślejsze słowa, trzeba zaszczepiać w obywatelach rozsądek i patriotyzm od najmłodszych lat. Ale jak wygląda szkolnictwo to wiemy obaj…

i dlatego jest jak jest.

@reflex1

08.10.2019 00:22

@lisq, No trzeba. Na początek zaszczepić inicjatywy oddolne (że to ja decyduje), razem z racjonalizmem. A nie wchodzić w pochodzenie/ narodowość.

Patriotyzm sam powinien przyjść. Jak go nie masz to nie zmusisz.

Ja dla Was może jestem Lewak, ale dumny z Polski i walczący o Jej dobre imię za granicą.

@AgentSpecjalnejTroskiFox

07.10.2019 18:47

@Piwniczak, Ale jak na ironię mogą nie być antypolscy choć dowiedzielibyśmy sie o tym tylko jeśliby wygrali.

Chodzi mi o to że wszyscy dotychczasowi nie obniżyli zusów ani niczego żeby sprowadzić więcej biznesu czyli miejsc pracy i wyrwać je niemcom i ew tfu francji. Mniejszy zus więcej podatników więcej kasy na ewentualny socjal chociaż oczywiście nie pochwalam rozdawnictwa dla pełnosprawnych ludzi. No i lżej dla zwykłych zjadaczy chleba którzy chcą się zwyczajnie utrzymać z własnej pracy sami i nie musieć jebać za 1600-1900 w januszexach. Ale nieeeee dowalić kosztów i zarżnąć ludzi to dotychczasowa polityka. Łącznie z POlityką Platformy Oszustów która miała być właśnie tymi co obniżą koszty pracy aby ulżyć ludziom. A co zrobili? Dokładnie na odwrót a teraz wielkie pikachuface że przejebali wybory i pewnie przesrają każde następne.

@Piwniczak

07.10.2019 18:53

@AgentSpecjalnejTroskiFox, no właśnie. Powinniśmy obniżyć podatki i usunąć podatek dochodowy i zostałoby się więcej pieniędzy u Polaków. Te trolle na reddicie i na wykopie muszą być opłacani, bo nie wierzę, że mogą być takimi ekonomicznymi idiotami.

@12358

07.10.2019 18:45

@Piwniczak, ja mam nieco więcej.

@drdpr

07.10.2019 19:41

@12358, Ty masz za mema.( ͡~ ͜ʖ ͡°)