Data: 01.08.2019 16:19

Autor: Macer

dlaczego lewaki mają taki ból dupy o to, ze prawaki inaczej rozumieją skrot LGBT? jak dla mnie to oczywiste ze jak sie mowi ogóle osob z zaburzeniami seksualnosci, to sie mowi o ogóle osób z zaburzeniami seksualnosci, natomiast kiedy sie mowi o ruchu politycznym żądającym przywilejów dla osób z zaburzeniami seksualności, to wtedy mowi sie LGBT. i w takim znaczeniu ten z obrazka mowi prawde. #polityka #lgbtrtvagd

@Beowulf

01.08.2019 17:42

@MemeNinja

01.08.2019 17:41

@Macer, Nie czaję tego, co ma powstanie warszawskie do LGBT? Co ma to do czegokolwiek?

@Macer

01.08.2019 17:43

@MemeNinja, nic, nic, niewazne

ośrodek donoszenia na komentarze w internecie robil jakas kiepska inbe

@MemeNinja

01.08.2019 17:54

@Macer, Byłem na ich profilu FB i jedynie pierniczą coś że ONR ma część flag na grubych drzewcach, z trzonków od łopat i że anektowali centrum Warszawy. XD

@Macer

01.08.2019 18:02

@MemeNinja, o kurwa, to widze ze sytuacja jest poważna.

@UpadlySzczurr

01.08.2019 16:21

Nie jestem jakimś turbo zwolennikiem LGBT ale porównanie mocno z dupy

@UpadlySzczurr

01.08.2019 16:29

@Macer, ONRu walczącego w powstaniu warszawskim, a LGBT które nie walczyło i zakończenie jakby to miało jakąś dyskusję kończyć.

@Macer

01.08.2019 16:33

@UpadlySzczurr, no ONR walczyl, a zadne ugrupowanie utozsamiajace sie z ideologia LGBT nie walczylo, bo ta ideologia wtedy jeszcze nie istniala, a juz na pewno nie byla znana wsrod polskiego podziemia niepodleglosciowego. osoby z zaburzeniami seksualnosci oczywiscie mogly sie w nim zawierac, ale nie walczyli o instytucjonalizacje malzenstw homoseksualnych, tylko zeby niemcy przestali ich zabijać za to, ze ci są polakami.

@UpadlySzczurr

01.08.2019 16:37

@Macer, ale jakie to porównanie ma dawać wnioski? To oczywiste, że nie walczyło bo nie istniało jak komentarz z twittera pisze. Jeżeli chodzi o to że ONR gut gut bo walczył o niepodległość a lgbt złe bo nie walczyło hurr durr.

@Wolvi666

01.08.2019 16:37

@UpadlySzczurr, Bo jest absurdalne… Nie wiadomo ilu powstańców było homoseksualistami… i nikogo nie powinno to interesować.

@Macer No nie dziwota, kiedy nie ma organizacji np. "Różowe stokrotki", tylko są mityczne "Środowiska LGBT" Poważnie jestem ciekaw jaki procent homoseksualistów czy lesbijek chce mieć z tą bandą cokolwiek wspólnego.

Czasami mam wrażenie, że środowiska LGBT, to taka grupa, gdzie ludzie odwalali takie numery, że jak dochodzą do kasy czy stanowisk, jak nie grają jak im centrala zagra to zaczną szantażować czy walną kompromitujące materiały, aby taką osobę zniszczyć…

@Macer

01.08.2019 16:41

@Wolvi666, to raczej nie srodowiska LGBT, tylko korporacje studenckie albo jakies inne smieszne (tak naprawde to przerazajace) tajne stowarzyszenia (np amerykanskie Skull and Bones, inny przyklad to David Cameron i ci co mu wyciekli ze hehe świntuszył w młodości)

@Macer

01.08.2019 16:42

@UpadlySzczurr, jakie porownanie, bo ja tu nie widze zadnego? ten obrazek to zdaje sie nawiazanie do tekstu "w powstaniu walczylo tez LGBT", ktory powinien brzmiec "w powstaniu walczyli ludzie z zaburzeniami seksualnymi". i bardzo mozliwe, ale w zasadzie co z tego?

@UpadlySzczurr

01.08.2019 16:48

@Macer, No to właśnie pytałem o te nawiązania o co chodzi, bo mam prawo nie znać tego tekstu i w próżni ten post nie wnosił nic, a teraz wiem ocb.

A odpowiadając na pytanie to sądzę, że nic to nie wnosi i też nie jest to jakiś argument aby LGBT miało dostać więcej praw bo w powstaniu mogli walczyć geje…