"Jerusalem Post" skorygował swój artykuł

Data: 03.06.2019 11:07

Autor: Starszyoborowy

wgospodarce.pl

Po interwencji ambasadora RP w Izraelu Marka Magierowskiego wydawany w języku angielskim izraelski dziennik „Jerusalem Post” skorygował internetową wersję swego opublikowanego w niedzielę artykułu, w którym użyto sformułowania „polskie obozy śmierci”.

#izrael #zydzi

Brak komentarzy